HUSARIAA

Zaczęty przez ahaja, Marzec 20, 2016, 12:16

Poprzedni wątek - Następny wątek

MAC

Sensor 2 ile kosztuje? 9?

gratefullde

A właśnie chciałem napisać, że cena jest staro-sensoryczna :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

jamówię

Grate Husarria już do Ciebie jedzie :)

MAC

Cena sklepowa starego Sensora była 6k ale jak ktoś potrafił się z Rogerem dogadać i "zbędnych kwitów" nie chciał to 4,2-4,5 było realną kwotą za jedynkę.

MAC

Cytat: jamówię w Czerwiec 15, 2016, 12:36Grate Husarria już do Ciebie jedzie :)

Nie wkurwiaj An-Jeja bo patefon już od tygodnia do niego dojeżdża  ;D

jamówię

Cytat: masza w Czerwiec 15, 2016, 12:37
Cena sklepowa starego Sensora była 6k ale jak ktoś potrafił się z Rogerem dogadać i "zbędnych kwitów" nie chciał to 4,2-4,5 było realną kwotą za jedynkę.


Tak było,ja kupowałem za 4

gratefullde

Cytat: jamówię w Czerwiec 15, 2016, 12:36Grate Husarria już do Ciebie jedzie

Niech zaciężne przybywają ;) Jutro mam już na bank gramiaka mieć.  Zresztą mam kilka :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

MAC

Cytat: jamówię w Czerwiec 15, 2016, 12:40Tak było,ja kupowałem za 4

To łobuz jeden. Mi dał za 4,2 i prawie na kolanach się przysięgał, że taniej nie może  :D
Widać dla lokalesów ma lepsze ceny  :)

ahaja

Husarz przemianowany zaś potem na Husarieę wystawiałem kilka razy w cenie 3300 pracując jednocześnie nad tą wersją. Można porównać jakie zaszły zmiany - https://goo.gl/photos/Hrm7DDRD8DFnBwwk8

Pomijam tu naturalnie kwestie obudowy, która dla mnie jest 'złem koniecznym'.

===============================================================

Prośba:
ja ukułem małą instrukcję co i jak. Jamówię dokonał druku, który jest w paczce. Proszę się zaznajomić i używać zgodnie ze słowem pisanym. Jesli coś nie będzie jasne to należy użyć mocy i zadzwonić. Jak ktoś będzie chciał to via email mogę podesłać przez gołębia.
Dziękuję.

jamówię

Manual jest bardzo dobrze napisany,więc luz :)

ahaja

Rysunek z najlepszymi wariantami ustawienia.

gratefullde

Właśnie uświadomiłem sobie, że nie zajrzałem do instrukcyjności :(
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

gratefullde

Krzysiek, ja mam MC Dynavectora 20x2 i dałem wszystkie hebelki na full w prawo> bo tak gra mi najlepiej :) Dopsze zrobił ja ?
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

ahaja

Ale wszystkie od czego? Wzmocnienia czy impedancji, pojemności?

A to low czy high?
Low ma 5 ohm - poruszałbym się między 50 a 150 ohm.
High ma 150ohm - od 1500ohm w górę.

Wzmocnienie - tego bym nie forsował ale to też zależy ile potrzebujesz by wysterować wzmak.
Pamiętaj, że jeśli w specyfikacji wzmacniacza jest napisane, że jego czułość to np 1V to oznacza, że tyle potrzebuje ale do osiągnięcia pełnej mocy ... a jak często słuchasz ze wzmakiem na full odkręconym?
Wzmacniacz również pracuje lepiej kiedy trafia do niego sygnał jak najmniej tłumiony tłumikiem/potkiem.
Stąd niekoniecznie trzeba forsować wzmocnienie w pre bo za chwilę ten zbyt duży sygnał będziesz musiał tłumić.

gratefullde

Cytat: ahaja w Czerwiec 20, 2016, 21:36
Ale wszystkie od czego? Wzmocnienia czy impedancji, pojemności?

A to low czy high?
Low ma 5 ohm - poruszałbym się między 50 a 150 ohm.
High ma 150ohm - od 1500ohm w górę.

Wzmocnienie - tego bym nie forsował ale to też zależy ile potrzebujesz by wysterować wzmak.
Pamiętaj, że jeśli w specyfikacji wzmacniacza jest napisane, że jego czułość to np 1V to oznacza, że tyle potrzebuje ale do osiągnięcia pełnej mocy ... a jak często słuchasz ze wzmakiem na full odkręconym?
Wzmacniacz również pracuje lepiej kiedy trafia do niego sygnał jak najmniej tłumiony tłumikiem/potkiem.
Stąd niekoniecznie trzeba forsować wzmocnienie w pre bo za chwilę ten zbyt duży sygnał będziesz musiał tłumić.

To jest low, pytanie bezprzedmiotowe gdyz kaputy spadają a wziąłem to intuicyjnie :D
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

ahaja

Wbrew pozorom warto dopracować impedancję bo różnice są znaczne.

gratefullde

No dobra, leciałem na obrzydliwie wysrubowanych parametrach. I tak zostaje, gra zawodowo :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

elem

Mnie się udało na 3 godziny porwać Husarię przed wysyłką. Dobre pre, tylko nie wiem czy wszystko skumałem z ustawieniami. We wszystkich aspektach było lepsze od Sensora I  oprócz... kopa i makrodynamiki. Tego mi brakowało, ale może coś popaprałem z ustawieniami?

W związku z tym mam pytanie do Ahaji.  Jaka wartość obciążenia jest  przy 7 ? Przy takim najlepiej mi grało a nie widzę w opisie.  Pojemność 1,5 , wzmocnienie max, wkładka DV XX2MKII.

Czy napięcie jest prostowane w zasilaczu czy w pre?

Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2  MKII ; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

ahaja

Ten DV ma 6ohm a ustawiłeś samą 7 (?) czyli w okolicach 248ohm. Ja bym się poruszał niżej: 60-150ohm mniej więcej.
Poziomy wzmocnienia wyrównywałeś czy zostawiłeś jak było?

Prostowane i filtrowane w kilku stopniach w zasilaczu, stabilizowane w pre.

elem

Ustawiałem też na 57 i 62 (w Sensorze gram na 50), wzmocnienie ustawiłem 1-4, czyli max, tak?  Pojemność na 3, zwiększanie nie wnosiło zmian.

Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2  MKII ; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

ahaja

OK.
Wzmocnienie - zapięte wszystkie 4 switche daje delikatnie ponad 72dB.
Pojemność dla MCLO nie ma takiego znaczenia jak dla MM. Tu bardziej chodzi o wycięcie śmieci.

ahaja

Gratefullde
Nie wiem z jakim wzmocnieniem grasz, ale popróbuj z niskim odkręcając bardziej wzmacniacz.

gratefullde

No dobrze :)

Kto następny?
Ja już pysk obtarłem zaśliniony. Pre jest znakomite i będe wzdychać do niego aż zapewne cos z tego wyjdzie, tak myślę :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

Piterski

Powinienem być ja ale przepuszczę w kolejce kolejnego pomnie bo jeszcze muszę dłubnąć w zwrotnicy.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

MAC

No i właśnie o tym mówię  ;D