Kolega też zapragnął mieć pokrywę na swój gramofon.Oto co z tego wyszło... Paczka była solidnie zapakowana, więc pozostaje pytanie do kogo mieć pretensje? Co mogło spowodować takie uszkodzenia?
Wygląda na naprężenia wewnętrzne. Czyli, że wykonawca coś zrobił trochę źle i wyszło w czasie podróży. Wyślijcie zdjęcia do wykonawcy, niech się ustosunkuje. Przy czym ktoś mógł też usiąść dupskiem na paczce i pokrywa poddała się w najsłabszym miejscu...
Także myślałem o naprężeniach wewnętrznych materiału, ale trudno będzie coś takiego udowodnić producentowi.Zobaczymy jak się do tego ustosunkuje.Mam nadzieję,że nie zastosuje spychologii.
Do czasu załatwienia sprawy (obojętne w jakiej formie) nie podam nazwy firmy.
Cytat: paul_67 w Wrzesień 30, 2017, 08:04do kogo mieć pretensje?
Do producenta. Wygląda, że nie podgrzał dostatecznie materiału podczas gięcia.
Już napisałem i czekam na jego ruch.Mam nadzieję,że pozytywnie rozpaczy reklamację.
Firma udzieliła takiej odpowiedzi: "Niestety nie mam żadnego wpływu na firmy spedycyjne i ich kurierów.
Czy przygotował Pan protokół szkody przy kurierze ? Jeżeli tak to
proszę podesłać i będziemy reklamować"
Napisz tak: Paczka przyszła cała, w idealnym stanie. Sądzę, że to błąd technologiczny. Wynik naprężeń wewnętrznych.
Chyba, że nie była w idealnym stanie? Pęknięcie się nie powiększa?
Paczka była w idealnym stanie.Duże pudło wypełnione folią bąbelkową,a sama pokrywa owinięta streczem i oklejona folią.Tak więc nic nie wzbudzało najmniejszych podejrzeń.Aby dokonać takiego zniszczenia ktoś by musiał na tym stanąć, ale wtedy karton by uległ uszkodzeniu.Nic nie wiem na temat powiększania się pęknięć, ale to możliwe.
Wszystko w dobrej woli nadawcy (w Twoim wypadku również producenta) a ten (tak to przynajmniej wygląda) już zaczyna umywać ręce. Przykro mi. Tym bardziej, że wygląda to na tzw wadę fabryczną.
Wygląda, że będzie chciał przerzucić winę na firmę kurierską a tej nic nie udowodnisz w tym przypadku.
Jeśli nie masz protokołu, zdjęć robionych na bieżąco podczas rozpakowania a paczka była nienaruszona to firma przewozowa z pewnością "wypnie się" na reklamację...
Czasem trafiają się kurierzy potrafiący zniszczyć zawartość nawet pancernie zapakowanej przesyłki.
Miałem podobny problem z firmą przewozową na literkę "E".
Ja ostatnio obiecałem sobie, że prędzej odmówię przyjęcia przesyłki od kuriera niż przyjmę bez sprawdzenia/otwarcia przy nim.
Do mnie przyszły już trzy pokrywy i zawsze wszystko było OK.Bez najmniejszej ryski.Teraz taki nr.Mam nadzieję, że sprawa będzie rozstrzygnięcie pozytywnie bo jak tak dalej pójdzie to jeszcze stracę kumpla.Chciałem dobrze, a wyszło jak zwykle :(
1. Machnij pokrywę czarnym spray-em. Jak są zadziory, można przeszlifować. Na pewno wiesz lepiej co i jak trzeba zrobić.
2. Powiedz sprzedawcy, jeśli czujesz, że to jego wina i pogrywa, że opiszesz sprawę w medium, które ma kilkanaście milionów wyświetleń. Czyli tutaj ;)
Czwarty róg do kolekcji >:(
Cytat: frywolny trucht w Październik 02, 2017, 19:50Powiedz sprzedawcy, jeśli czujesz, że to jego wina i pogrywa, że opiszesz sprawę w medium, które ma kilkanaście milionów wyświetleń. Czyli tutaj ;)
To jest mój as w rękawie...
On ją mógł dodatkowo zbyt mocno stretchem ścisnąć, potem kurierzy + pracownicy w punktach kilkakrotnie rzucili i popękała w miejscach najbardziej wrażliwych na uszkodzenie.
Antyreklamą raczej się nie przejmie bo już na starcie nie poczuł się winny.
Dzisiaj już kurier nie jest winny tylko klient.
"Niestety, nie możemy uznać reklamacji ponieważ są to uszkodzenia
mechaniczne. Takie uszkodzenia mogą powstać wskutek uderzenia,
nadmiernego nacisku punktowego lub niewłaściwego usuwania przeźroczystej
folii zabezpieczającej. Na przesłanych zdjęciach folia zabezpieczająca
jest usunięta. Takie pęknięcia są widoczne bez usuwania folii i powinny
być zgłoszone natychmiast po rozpakowaniu paczki. Po rozpakowaniu element
został poddany dalszym czynnościom co mogło spowodować jego
uszkodzenie"
Cytat: paul_67 w Październik 04, 2017, 16:13
Dzisiaj już kurier nie jest winny tylko klient.
"Niestety, nie możemy uznać reklamacji ponieważ są to uszkodzenia
mechaniczne. Takie uszkodzenia mogą powstać wskutek uderzenia,
nadmiernego nacisku punktowego lub niewłaściwego usuwania przeźroczystej
folii zabezpieczającej. Na przesłanych zdjęciach folia zabezpieczająca
jest usunięta. Takie pęknięcia są widoczne bez usuwania folii i powinny
być zgłoszone natychmiast po rozpakowaniu paczki. Po rozpakowaniu element
został poddany dalszym czynnościom co mogło spowodować jego
uszkodzenie"
Paul67 czy oni myślą że jesteś upośledzony ruchowo i umysłowo, że napisali, że zapewne sam uszkodziłes ta pokrywę, to jakaś farsa. Takie zwalanie winy na klienta to mega chamstwo.
Chyba tak myślą.Uległa klientouszkodzeniu :)
Cytat: paul_67 w Październik 04, 2017, 16:20
Chyba tak myślą.Uległa klientouszkodzeniu :)
Musisz być bardzo silnym i nie delikatnym człowiekiem skoro połamales pokrywę zdzierajac brutalnie folie [emoji23]
Firma w której pracuję robi różne rzeczy z akrylu.
Ta pokrywa w 100% została uszkodzona w czasie transportu.
Oczywiście spedytor nie weźmie na siebie odpowiedzialności bo taka jest zasada. Trzeba im to w sądzie udowodnić.
Ja bym się dogadał z producentem na drugą za pół ceny i sprawdził przy odbiorze.
[emoji377]🥃
Co prawda ja jej osobiście nie rozpakowywałem, a kolega jednak z jego relacji wiem,że pęknięcia na narożnikach były już widoczne przez niebieską folię, ale w pierwszej chwili pomyślał,że to jakieś załamania owej folii i nie wiedział iż w tym miejscu powinien zastopować wszelkie czynności...
Cytat: vasa w Październik 04, 2017, 16:32Ja bym się dogadał z producentem na drugą za pół ceny i sprawdził przy odbiorze.
Nie wiem czy kolega na to pójdzie bo jest już wk. na maksa i chce im odesłać ten szpecący gramofon element.
Paul jakbyś chciał ją reaktywować,
to poniżej namiar na gościa który robi to porządnie
(sam co prawda jeszcze nie korzystałem, ale słyszałem wiele dobrego,
chyba gratefulldead korzystał z niego)
OK.może się przyda :)
Cytat: paul_67 w Październik 04, 2017, 16:49
Cytat: vasa w Październik 04, 2017, 16:32Ja bym się dogadał z producentem na drugą za pół ceny i sprawdził przy odbiorze.
Nie wiem czy kolega na to pójdzie bo jest już wk. na maksa i chce im odesłać ten szpecący gramofon element.
To nie jest wina producenta tylko dupków którzy to wiozą.
Oni są w stanie kulkę od łożyska popsuć.
Nie lubię firm kurierskich [emoji36]
[emoji377]🥃
Miałem niedawno (paczka dostarczona przez kuriera) przypadek z uszkodzonym bokiem szafki łazienkowej.Żona nawet nie kazała mi tego reklamować, bo to była część niewidoczna, ale ja się uparłem i napisałem do producenta.Nie szukano winnych tylko na drugi dzień przysłano mi element bez konieczności odsyłania wadliwego. Można?
Cytat: paul_67 w Październik 04, 2017, 17:02Nie szukano winnych tylko na drugi dzień przysłano mi element bez konieczności odsyłania wadliwego. Można?
Popatrz na to od strony producenta.
Jeżeli 80% wysyła kurierem i 80% jest uszkodzone to jak to w kalkulacji zmieścić?
Element z szafki był jakimiś ułamkiem ceny. W przypadku pokrywy trzeba wykonać nowy element.
A poza tym nie jestem zwolennikiem postępowania gdzie kowal zawinił, cygana powiesili.
[emoji377]🥃
W tym przypadku powieszonym będę ja.Firma zarobiła, kumpel stracił, a ja mam problem.Już nikomu nic nie doradzam i nie załatwiam...
Cytat: paul_67 w Październik 04, 2017, 17:12W tym przypadku powieszonym będę ja.Firma zarobiła, kumpel stracił, a ja mam problem.Już nikomu nic nie doradzam i nie załatwiam...
A mógłbyś mi doradzić jak ... :D ;D ;D
Cytat: paul_67 w Październik 04, 2017, 17:12
W tym przypadku powieszonym będę ja.Firma zarobiła, kumpel stracił, a ja mam problem.Już nikomu nic nie doradzam i nie załatwiam...
Paul67 to jest czysty przypadek i pechowe zarządzenie losu.To się zdarza każdemu. Ty musisz nam doradzać bo masz wiedzę i doświadczenie. A to się stało nie ma nic wspólnego z tym.
Cytat: amati74 w Październik 04, 2017, 17:41Ty musisz nam doradzać bo masz wiedzę i doświadczenie.
:)
Paweł, a co to konkretnie za firma?
Nie pytam z ciekawości tylko właśnie będę zamawiał pokrywę i nie chcę się na tą "Twoją" firmę nadziać... :-\
Teraz już podam publicznie do wiadomości :http://megatech24.eu/kontakt
Cytat: masza w Październik 04, 2017, 19:14będę zamawiał pokrywę i nie chcę się na tą "Twoją" firmę nadziać...
Z Milanówka to osobiście trzeba by odebrać.
Tych mam blisko
http://sklep-artcop.eu/content/4-o-nas
U tych ja zamawiałem i gra. Też miała kawałek do Bydgoszcza.
Dzisiaj znowu miałem okazję przekonać sie o JAKOŚCI polskich DYSTRYBUTORÓW ;D ;D ;D
To Panowie masakra jest 8)
Cytat: masza w Październik 04, 2017, 20:46znowu miałem okazję przekonać sie o JAKOŚCI polskich DYSTRYBUTORÓW
To Panowie masakra jest
To opowiadaj :)
Smaczne dykteryjki zawsze w cenie ;)
Cytat: frywolny trucht w Październik 04, 2017, 20:43U tych ja zamawiałem i gra. Też miała kawałek do Bydgoszcza.
Zamawiałem u jednych i drugich i nigdy nie było żadnych problemów...do teraz.W Artcop były klejone, a Megatech gięte.
Własnie próbowałem w megatech, bo chcę giętą,
ale powiedzieli że już nie robią :o
spróbuje w artcop-ie
jesli sie nie myle, to moja jest gieta, robilem w Akcesie na Muszkieterow
Cytat: moon w Październik 18, 2017, 12:54
jesli sie nie myle, to moja jest gieta, robilem w Akcesie na Muszkieterow
a jakiś kontakt podasz ?
Dzieki
znalazłem ,dzieki
Cytat: moon w Październik 18, 2017, 12:54jesli sie nie myle, to moja jest gieta, robilem w Akcesie na Muszkieterow
A pamiętasz może, ile Cię to szarpnęło mniej więcej? sam wreszcie musiałbym się zaopatrzyć w akwarium na mojego kredensa.
dzwoniłem i pytałem o cenę,
powiedzieli ze w granicach 100 zł
jadę jutro to się okaże. Pewnie zależy od wielkości
j
Cytat: il cattivo w Październik 18, 2017, 14:28A pamiętasz może, ile Cię to szarpnęło mniej więcej? sam wreszcie musiałbym się zaopatrzyć w akwarium na mojego kredensa.
ok 200 pln zaplacilem.
Dzięki!
tyle ze to bylo 4 lata temu
Cytat: moon w Październik 18, 2017, 15:17
tyle ze to bylo 4 lata temu
no i chyba ty masz akwarium na całego AF-a więc pewnie około 2 razy wieksze
no tak, pokrywa jest na calosc