Pre LAR LPS-1 made in Poland

Zaczęty przez kangie, Czerwiec 05, 2014, 08:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

dino

Cytat: Piterski w Wrzesień 21, 2017, 23:49Też tak myślałem z moim Sensorem i Dynavectorem, a okazało się że go zgasiłem.
Teraz ma 67 Ohm i jest git.
Na Sensorze faktycznie coś się dzieje przy podnoszeniu impedancji.
Co konkretnie "zgasiłeś" podnosząc impedancje wejściową ?
Twoja wkładka ma chyba 5 Ohm wiec minimum to 50 Ohm - 67 Ohm to "książkowe" ustawienie.

Piterski

On ma ładną detaliczną górę i dużo takiej przestrzeni, powietrza.  I ja tę jego cechę zdusiłem, zacząłem otrzymywać mniej informacji, a wydawało mi się że brzmienie jest bardziej "mięsiste".
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

Therion

A co byscie polecili jako oczko wyżej od LPS1? Do MC.
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

christo

Cytat: Therion w Wrzesień 28, 2017, 08:41
A co byscie polecili jako oczko wyżej od LPS1? Do MC.
Dobrze dobrane trafa :) Jak dostanę wreszcie obudowę do Nudy mogę ci podesłać moje trafa do testów. Będą idealnie pasować do denona jak i oc9
Victor QL-A70 (103R, Ortofon Rondo Blue), Ear834p clone by LH + trafa, 300B SET, ART Stiletto 6, Denon DVD-3910

vasa

Cytat: Therion w Wrzesień 28, 2017, 08:41A co byscie polecili jako oczko wyżej od LPS1? Do MC.
Cytat: christo w Wrzesień 28, 2017, 12:51Dobrze dobrane trafa
I to jest prawidłowa odpowiedź.
Pożycz od kogoś trafa i posłuchaj.
Na dłuższy czas będziesz miał pre z głowy :)
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

Therion

Cytat: christo w Wrzesień 28, 2017, 12:51
Cytat: Therion w Wrzesień 28, 2017, 08:41
A co byscie polecili jako oczko wyżej od LPS1? Do MC.
Dobrze dobrane trafa :) Jak dostanę wreszcie obudowę do Nudy mogę ci podesłać moje trafa do testów. Będą idealnie pasować do denona jak i oc9


Bardzo chetnie!
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

christo

Cytat: Therion w Wrzesień 29, 2017, 08:55Bardzo chetnie!
Odezwę się. Czekam na razie na obudowę modushopa. Mam nadzieję, że po niedzieli przyślą. Trafa to Audio technica at630 (przekładnia 1:10). U mnie grają właśnie z Denonem DL103
Victor QL-A70 (103R, Ortofon Rondo Blue), Ear834p clone by LH + trafa, 300B SET, ART Stiletto 6, Denon DVD-3910

dino

Cytat: Piterski w Wrzesień 26, 2017, 11:20On ma ładną detaliczną górę i dużo takiej przestrzeni, powietrza.  I ja tę jego cechę zdusiłem, zacząłem otrzymywać mniej informacji, a wydawało mi się że brzmienie jest bardziej "mięsiste".
Dobrze jest poszukać balansu pomiędzy otwartą górą a całością przekazu.
Dużo góry i oddech się zawsze podoba ale często go nie ma na nagraniu a możliwość kręcenia ustawieniami powoduje, że się człowiek daje oszukiwać. Podobnie było z regulacją głowicy w magnetofonie "na słuch". Jak się potem sprawdzało na taśmie testowej i przyrządach to góra "na słuch" była zawsze przewalona kosztem innych informacji albo balansu pomiędzy kanałami.

Piterski

Rozumiem co masz na myśli i sadzę ze teraz mam to ustawione optymalnie.
Porównanie robiłem na tej samej płycie tylko mastering bym robiony na winyl i SACD.
Obecnie mam w domu preamp tranzystorowy Luxmana C-5000A i na nim analog jest ok.
Słuchanie zaś płyt CD z Denona pokazuje jego cyfrowy charakter i nie zawsze jest to przyjemne.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

dino

Cytat: Piterski w Wrzesień 30, 2017, 10:37Luxmana C-5000A
Piękna sztuka  :o i z "Toroidal MC head transformer". Gdzie go wynalazłeś ?
Jak widzę takie klocki to mi wraca wiara w inżynierie i technologię.
Napisz pls. (może w innym wątku) coś więcej o tym cudzie.

Piterski

Takie perełki to wyłuskuje i kupuje Ondrej, a było u mnie kilka dni bo mój CL-36 musiał pójść do naprawy.
W moim odczuciu to bardzo precyzyjny i trochę bezduszny preamp. Wszystko grało na nim w punkt z zwartym i dobrze kontrolowanym basem.
Niestety słabsze źródła cyfrowe odpadają, Denon 3910 się wyłożył był nieprzyjemny jaskrawy i chropowaty.
Gramofon grał dużo lepiej ale nie ma tej miękkości i przede wszystkim przestrzeni jaką daje lampowe phono.
Jak zwykle to chciało by się połączyć najlepsze cechy obu tych konstrukcji ale nie ma tak lekko.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

dino

Cytat: Piterski w Październik 03, 2017, 14:38W moim odczuciu to bardzo precyzyjny i trochę bezduszny preamp. Wszystko grało na nim w punkt z zwartym i dobrze kontrolowanym basem.
Znam miłośnika takich preampów. 8)
Kiedyś testowaliśmy Luxmana E-200 ale był strasznie bezduszny i odpadł.
Mimo wszystko konstrukcja tego Marantza rzuca na kolana.

PiPi

#337
Lar zmienił nazwę na Luxman , ciekawe czy też tak gra bezdusznie  ;D . No tak Made in Poland .

dino

Ot  OT taki - nie gniewaj się  ;D
LAR do bezdusznych raczej nie należy.

PiPi

Ot na co się gniewać mam ? Tylko mamy Lar-a made in Poland  :)

GregWatson

#340
Cytat: Therion w Wrzesień 28, 2017, 08:41A co byscie polecili jako oczko wyżej od LPS1? Do MC.

Ortofon Verto lub Ortofon 1000. Verto można już dostać zdecydowanie taniej niż jak była cena sklepowa (coś około 4 k zł). Jak dobrze upolujecie to w granicach 2 k zł już można dostać. Różnica - duża a nawet bardzo duża. Mówią że Ortofon T1000 jest jeszcze lepszy.
Trochę tego i trochę tamtego też.

rudy-102

Cytat: christo w Wrzesień 29, 2017, 09:03Trafa to Audio technica at630
Na ile jesteś z nich zadowolony?

Flip Back

Cytat: GregWatson w Październik 04, 2017, 08:35Verto można już dostać zdecydowanie taniej niż jak była cena sklepowa (coś około 4 k zł). Jak dobrze upolujecie to w granicach 2 k zł już można dostać

Całkiem niedawno wiedziałem na alle za 2 tysie z małym ogonkiem. Warto poszukać w archiwum, może nadal dostępny. Sprzedawca był z Wawy.

christo

Cytat: rudy-102 w Listopad 01, 2017, 12:29
Cytat: christo w Wrzesień 29, 2017, 09:03Trafa to Audio technica at630
Na ile jesteś z nich zadowolony?
Bardzo byłem zadowolony. To świetne trafo. Grało z przedwzmacniaczem Trigon Vanguard II - fajne pre z niemieckiej manufaktury. Dźwięk dostał głębi, dynamiki. Z nudą takiego efektu już nie było - bardziej podobało mi się granie gołej sekcji MC niż MM + trafa. Popróbuję jeszcze - MM w Nudzie ma tyle ustawień, że może coś przeoczyłem.
Victor QL-A70 (103R, Ortofon Rondo Blue), Ear834p clone by LH + trafa, 300B SET, ART Stiletto 6, Denon DVD-3910

rudy-102

Mam pytanie do tych , którzy lepiej się znają.
Czy można cokolwiek zyskać w jakości dźwięku wymieniając te Wimy na coś innego?



rudy-102


McGyver

Zależy w którą stronę chcesz pchnąć dźwięk, no i od budżetu rzecz jasna.

rudy-102

Cytat: McGyver w Listopad 12, 2017, 17:16Zależy w którą stronę chcesz pchnąć dźwięk
Ogólnie do przodu, wszystkiego więcej oprócz basu.
Cytat: McGyver w Listopad 12, 2017, 17:16i od budżetu rzecz jasna.
Myślę, że więcej niż 150 euro w tym przypadku to byłaby już przesada.

McGyver

Mundorf Supreme EVO Silver Gold Oil trochę przekraczają budżet. Przy Twoich preferencjach zacząłbym sprawdzać czy tam się zmieszczą Rike Audio S-Cap 2.