Radio do samochodu

Zaczęty przez MirosławTubnicz, Wrzesień 17, 2019, 18:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

MirosławTubnicz

Witam
Od razu muszę napisać, że jestem nowy oraz zielony tak więc proszę o wyrozumiałość.
Mam zamiar zakupić radio samochodowe ponieważ ostatnio trochę odświeżyłem mój zestaw i jedynie radia brakuje.

Myślałem o takim:
https://allegro.pl/oferta/pioneer-deh-s111ub-mp3-radio-samochodowe-z-pilotem-7815524745

mój budżet to 300zł.

Zależy mi na tym żeby radio odtwarzało płyty. Chyba z tego nośnika muzyka będzie mogła być na najwyższym poziomie. Słyszałem też o poprawie jakości dźwięku płyty za pomocą markera, ale na razie skupie się na radiu.

W aucie oczywiście wyciszyłem drzwi i dałem na przód głośniki hertz'a dsk 165 oraz tweetery od tego zestawu.
Na tylną półkę wylądowały 2 magnaty 20cm po 70W w rms. Planuję jeszcze coś fajnego do bagażnika wsadzić, ale to już będzie trzeba przeciągać kable do akumlatora ponieważ aktualnie wszystkie głośniki lecą bezpośrednio pod radio, tak więc wzmacniacz w samym radiu musi też dawać radę.

Radio musi również posiadać wejście na usb bo przy dłuższych podróżach raczę się muzyką z mojego pendrive'a. Jestem ciekaw waszej opinii o radiu do którego podałem link bo wydaje się całkiem fajne, oczywiście pilot by mogli sobie darować, ale samo radyjko wydaje się spoko.

Z góry dziękuje za wyrozumiałe komentarze

Bartolo

Ja bym sobie płyty odpuścił. Strasznie się grzeje CD w radiu. A i w trakcie jady jednak ten laser i zawieszenie mocno dostaje w kość. Szczególnie w tych tanich radiach.
Lepiej zostać przy plikach, tym bardziej że odtwarzają te gęste.
Na Twoim miejscu zainwestował bym we wzmacniacz. Bo żadne radio nie ma jakiegoś szczególnie rozbudowanego wzmacniacza. A w każdym przypadku, dołożenie wzmacniacza zewnętrznego to ogromna poprawa dźwięku. Kup używkę, a nie będziesz żałował.. ;)
www.facebook.com/Z.Tylu.Sklepu
www.facebook.com/TymczasemTytus
www.instagram.com/bartosz.mrozowski

gratefullde