Trochę kabli i nie tylko

Zaczęty przez Melepeta, Listopad 10, 2019, 22:48

Poprzedni wątek - Następny wątek

merlin1973

Za kalbel 1200zł  :o do prądu  ::)
Ja mam wszedzie taki i gra juz kilkanaście lat  :) i to zajebiście.
Pozdrawiam S.CH.

Melepeta

To mogę Ci tylko pozazdrościć. Sporo kasy zostaje na inne wydatki. Ja niestety słyszę różnicę i to mnie boli, bo ta różnica kosztuje.
Sprzęt jest dla muzyki, nie odwrotnie.

merlin1973

Hmmm.... no pewnie kabel jest specjalny  ;) ale z elektrowni do rozdzielni do transformatora do domu i w domu mamy przewody w ścianach różne i te po drodze też. To co da ten kawałek specjalnego pewnie dobrej wysokiej jakości kabel?
Rozumiem,że  prosto z elektrowni takim kablem do systemu to mogło by coś dać ale tak  :o
Pozdrawiam S.CH.

Melepeta

Nie wiem. Nie znam się. Jak chcę się napić dobrego piwa, to nie zgłębiam tajników piwowarstwa. Tylko próbuję i piję te, które najbardziej mi smakuje. Z kablami jest podobnie. Słucham i wybieram ten, który mnie się najbardziej podoba. A jeśli nie słyszę różnicy ,to wybieram oczywiście tańszy. Nie zgłębiam fizyki kwantowej, bo to za wysokie progi. Chociaż jest to nader ciekawa dziedzina.
Toteż w moich ogłoszeniach proponuję wypożyczenie. Nie będzie różnicy, to dobrze. Będzie zmiana na lepsze, to trudno. Trzeba szykować kasę :)
Sprzęt jest dla muzyki, nie odwrotnie.

Melepeta

Sprzęt jest dla muzyki, nie odwrotnie.

Piterski

Merlin1973, jeśli jesteś zadowolony z efektu jaki uzyskałeś na sznurówkach to pozazdrościć.
Ja do transformatora z 220V-110V (1kW), kupiłem kabel zasilający w ekranie ze sklepu "Toroidy". Od chciałem mieć po prostu przyzwoity kabel odpowiedniej grubości i ekranowany.