Darlington Labs MM5

Zaczęty przez ferdek70, Sierpień 13, 2021, 09:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

ferdek70

Witam kolegów,

Przyjechał wczoraj, zamówiny ze 2 miesiące temu preamp. Zaczynam wygrzewanie, ale już po paru godzinach gra to bardzo przyjemnie. Zdecydowałem się na zakup kontrolny, bo konstrukcja ciekawa i wg mnie optymalna. J-Fety na wejściu, żadnych scalaków w ścieżce sygnałowej, pasywne riaa, zero feedback i większość komponentów dyskretnych. Może być ciekawie.
Pzdr
SL-1200G, Luxman L509X, CA X50, LKS, A.O.S. studio 85TL/BE

ferdek70

Po paru dniach grania mogę napisać, że preamp gra lepiej niż ten, który mam w Luxmanie L509x. Scena jest sporo szersza i uporządkowana. Preamp najlepiej mi sie zgrał z AT740ML. Na tej wkładce scena jest bardzo precyzyjna.  Nie znam się na konkretnym zobrazowaniu charakteru brzmienia, ale dla mnie brzmienie jest bardzo dobre, można słuchać tego godzinami (tak teraz robie  najczęsciej ). Preamp jest zoptymalizowany do MM, ale MC też można posłuchać i gra bardzo dobrze, niestety wzmocnienie musi być wykręcone mocniej co wpływa na podniesienie poziomu szumów. Za niecałe 180 $ dla mnie rewelacja.
Pzdr
SL-1200G, Luxman L509X, CA X50, LKS, A.O.S. studio 85TL/BE

Piterski

Planujesz docelowo jakiś solidniejszy zasilacz?
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

ferdek70

Planuje przepakować w inną, większą  obudowę i dołożyć od razu lepszy zasilacz. Na razie nie mam na to czasu, testuje tylko inne kondensatory wyjściowe. Zamiast elektrolita bipolara 10u z 2 wimami założyłem, mkp 10u z dwoma miflexami Cu. Efekty obiecujące po paru dniach. Preamp potrzebuje 80VDC zasilania, konstruktor zastosował podwajacz napiecia, w te miejsce dam tradycyjny zasilacz na trafie ze stabilizacją.
SL-1200G, Luxman L509X, CA X50, LKS, A.O.S. studio 85TL/BE

mirek24