Pre LAR LPS-1 made in Poland

Zaczęty przez kangie, Czerwiec 05, 2014, 08:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

vasa

Cytat: Piterski w Październik 09, 2015, 09:56Czy ktoś miał okazje ich ze sobą posłuchać?
Wiem ze jest różnica w cenie ale bardziej interesuje mnie różnica w dźwięku.
Słuchałem obydwóch.
Nie napiszę o wrażeniach bo chciałbym jeszcze kiedyś kupić Benza lub Dynka w dobrej cenie :(
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

Piterski

Cytat: masza w Październik 09, 2015, 11:16
Nigdy LARa nie słuchałem ale dwukrotnie miałem Sensora.
Jak na krzemowe urządzenie jest fantastyczne i z pełną odpowiedzialnością mogę je polecić.

Cytat: vasa w Październik 09, 2015, 11:16
Słuchałem obydwóch.
Nie napiszę o wrażeniach bo chciałbym jeszcze kiedyś kupić Benza lub Dynka w dobrej cenie :(

No to jak widzę mamy dwie skrajne opinie. Nie chcecie na forum to bardzo proszę napiszcie do mnie na PW.
Jestem bardzo ciekaw Waszych spostrzeżeń bo słuchałem modyfikowanej wersji Sensora Prelude i fabrycznego Sensora 2.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

intenser

#102
Cytat: Piterski w Październik 09, 2015, 09:56Myślałem o kupnie LAR-a ale też RCM Sensor PRELUDE IC.

ale o czym piszesz ? przecież to odległość międzygalaktyczna , znacznie większa niż różnica w cenie

LAR jest tylko dobry, a w mniej wymagających systemach analogowych b.dobry, RCM to urządzenie wybitne

Piterski

Powinienem był to uściślić na początku, że chodziło o porównanie tandemu LAR+Verto z Sensorem. Cena wychodziła zbliżona.
Chodziło, bo teraz już mnie interesują tylko wrażenia i odbiór przez kolegów preampu RCM Sensor Prelude.
Ot na zasadzie podzielenia się własnymi wrażeniami odsłuchowymi.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

intenser

#104
Cytat: Piterski w Październik 24, 2015, 08:35LAR+Verto

a co to verto ?  step up ortofona ?

ja próbowałem "upgradować" opcję MM w sensorze uznawanym za jednego z lepszych SUT na rynku tj. auditorium23 ale bez powodzenia

tym bardziej LAR jako MM + Verto nie da tego co daje Sensor , poza tym dodatkowy zestaw kabli, połączeń itp w torze więc po co ?

MAC

RCM Sensor 1

Bardzo dobre wybrzmienia instrumentów, rozplanowanie instrumentów na scenie wzorowe, góra pasma detaliczna i zarazem łagodna (bez wyostrzeń).
Jak dla mnie trochę za mocny bas ale trzymany w ryzach.
Ciężko mu jakieś błędy zarzucić.

W ówczesnej cenie nowego (poniżej 5k) brak było bezpośredniego konkurenta.

Nie wiem ile kosztuje Sensor2 ale kolega, który go słuchał powiedział, że jeszcze lepszy od 1. Sporo lepszy.


rudy-102

Panowie. Słyszał ktoś z was Pro-Ject Phono Box RS  i może to porównać do LARa?

elem

Cytat: Piterski w Październik 24, 2015, 08:35teraz już mnie interesują tylko wrażenia i odbiór przez kolegów preampu RCM Sensor Prelude.

Służy mi kilka lat i jestem bardzo zadowolony. Myślę o zmianie na Sensora 2, ale to pieśń przyszłości, bo dwójka kosztuje 10 kzł.

O brzmieniu pisał juz intenser. Jest dobra i prawdziwa recenzja Wojtka Pacuły, który chyba wciąż go używa w swoim systemie. Bas owszem jest mocny, ale wg mnie taki ma być :)  Na nowych wydaniach, tych z kiepskim masteringiem, może być go ciut za dużo, ale to wina płyt, nie Sensora.

Piterski, jesli mieszkasz gdzieś blisko Katowic czy Krakowa, to mogę Ci wypożyczyć to pre na kilka dni.
Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2  MKII ; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

GregWatson

Sam LAR LPS-1 a LAR LPS-1 + Verto Ortofona to spora różnica między nimi, mam i mogę to stwierdzić nausznie jest to bardzo dobry duet znakomicie się uzupełniający natomiast jak to się będzie miało do Sensora 2 najlepiej sprawdzić we własnym torze bo opowiadania o tym jak to gra u kogoś to tak wiele w zasadzie nie wnosi. Miałem możliwość słuchania LARa + Verto w innym torze (wzmak+Kolumny) i inaczej się to zupełnie odbiera  niż we własnym. Zachęcam do porównania obu zestawów rzecz jasna jeśli jest to możliwe.
Trochę tego i trochę tamtego też.

mrB

Cytat: rudy-102 w Październik 24, 2015, 09:56Słyszał ktoś z was Pro-Ject Phono Box RS  i może to porównać do LARa?

Miałem RS/mam LARa
W jednym zdaniu: RS jest bogatszy w wybrzmienia, a LAR dynamiczniejszy; przynajmniej u mnie.

vasa

Cytat: mrB w Listopad 16, 2015, 14:27RS jest bogatszy w wybrzmienia, a LAR dynamiczniejszy; przynajmniej u mnie.
Z jaką wkładką używasz LAR-a ? A wcześniej RS-a?
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

mrB

RSa słuchałem z 2M Bronze (u mnie zbyt chudo, detalicznie) oraz z Nagaoka MP200 i MP150

LARa z Nagaoka MP150 i przez kilka godzin z Quintet Black
Niebawem chyba wymienię Quintet na 2M Black (lub Goldringa 2500), więc zobaczymy co będzie

vasa

Cytat: mrB w Listopad 16, 2015, 15:36Niebawem chyba wymienię Quintet na 2M Black (lub Goldringa 2500)
Ciekawe?
Skrobnij, proszę, jakąś notatkę. 2M nie powinien mieć szans z Quintetem, chyba że w jakimś ostrym łojeniu.
Ze wstydem przyznaję, że w życiu żadnej Nagaoki nie słyszałem :(
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

mrB

Mam około 70% płyt rockowych i Quintet Black mi nie przypasował.
Dlatego rozważam 2M Black / Goldring 2500 / DV 20X2H

GregWatson

Trochę tego i trochę tamtego też.

mrB

Mam dwóch chętnych...
EDIT: Ale formalnie nie sprzedałem

GregWatson

Faktycznie bez traf to tak trochę bez pałera to gra ale dużo dobrego słyszałem też o 2M Black.
Trochę tego i trochę tamtego też.

rudy-102

Cytat: mrB w Listopad 16, 2015, 14:27Miałem RS/mam LARa
W jednym zdaniu: RS jest bogatszy w wybrzmienia, a LAR dynamiczniejszy;
A co ze sceną?

mrB

Cytat: rudy-102 w Listopad 16, 2015, 17:07A co ze sceną?

LAR ma trochę głębi, a RS  miał jej mniej.
Jedna ważna uwaga - w RS nie miałem dedykowanego zasilacza. Myślę, że z nim byłoby dużo lepiej...

rudy-102

Cytat: mrB w Listopad 16, 2015, 17:17w RS nie miałem dedykowanego zasilacza.
A co to było? Jako dedykowany masz na mysli bateryjny, czy ten zwykły typu "ładowarka"?

mrB

Cytat: rudy-102 w Listopad 16, 2015, 17:22A co to było? Jako dedykowany masz na mysli bateryjny, czy ten zwykły typu "ładowarka"?
Tak - jako o dedykowanym myślałem o bateryjnym. A miałem taki jak do golarki :-)

mrB

Cytat: vasa w Listopad 16, 2015, 15:52Ze wstydem przyznaję, że w życiu żadnej Nagaoki nie słyszałem :(


Ja też wielu wkładek nie słyszałem. Właściwie, to większości :-)

vasa

Cytat: mrB w Listopad 16, 2015, 22:02też wielu wkładek nie słyszałem.
Tak się zastanawiam nad tym Twoim poszukiwaniem i doszedłem do wniosku że warto zadać takie pytanie: czy jeśli chodzi o dynamikę sygnału to lepsze są MM czy MC HO? Szczerze pisząc to nie mam pojęcia ale może ktoś takie porównanie robił?
@Frywolny.
Czy w Twoim wielkim teście wkładek miałeś MC HO? Zwróciłeś uwagę na dynamikę przekazu w stosunku do MM?
Może tędy droga?
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

mrB

Cytat: vasa w Listopad 16, 2015, 22:26Może tędy droga?
Też o tym myślałem...

Ale po dobrych opiniach (m.in. na tym forum) dystrybutorzy podnieśli cenę. Niektórzy o 30%, co jest paranoją i doprowadzi (np mnie) do kupna, za taką samą kasę, dwóch topowych MMek