Wrocławski Audiofil

Zaczęty przez vasa, Wrzesień 26, 2014, 20:52

Poprzedni wątek - Następny wątek

gratefullde

Jesteśmy, teraz na obiadku. A słychać różnie ;)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

kangie

Fot. 4. Dwaj "zasluzeni" we wroclawskim Jazzie nad Odrą.

stary audiofil

Cytat: gratefullde w Marzec 14, 2015, 14:01
Jesteśmy, teraz na obiadku. A słychać różnie ;)

Panie święty
Cinkie elementy toru dają cienkie granko............tu nie ma przebacz-taka prawda jest zawsze i wszędzie.
Zapytaj Guzka czy mnie by tam widział chetnie czy by nie chciał widzieć?
Gwarantuje show o wysokich walorach brzmieniowych-co nie znaczy ,że bedzie napierdzielać wyłącznie górą ;D


gratefullde

Cytat: stary audiofil w Marzec 14, 2015, 17:55
Cytat: gratefullde w Marzec 14, 2015, 14:01
Jesteśmy, teraz na obiadku. A słychać różnie ;)

Panie święty
Cinkie elementy toru dają cienkie granko............tu nie ma przebacz-taka prawda jest zawsze i wszędzie.
Zapytaj Guzka czy mnie by tam widział chetnie czy by nie chciał widzieć?
Gwarantuje show o wysokich walorach brzmieniowych-co nie znaczy ,że bedzie napierdzielać wyłącznie górą ;D



Piotr, spoko, nie było tak źle. Z tego co zauważyłem wszyscy lubią pierdolnięcie na basie, takie wiesz, twarde i krótkie obowiązkowo oraz jak górka ładnie cyka. Barwnego, sto razy ładniejszego grania z analogu, ale mniej krzykliwego i rozdzielczego, nie trawią ludzie.
Zdaje się, że głośniki Audiovectora są bardzo fajne ale... przy analogu gdzie grał Pro Ject rpm 9.1 chyba z nie pamiętam jaka wkładką, w towarzystwie pre też Pro Jecta z zasilaniem z bateryjki, to właśnie te elementy szkodziły analogowi najwięcej. Fajnie grały pliki, nie jakoś tam super hiper wyrafinowanie ale ładnie, bez wyostrzeń cidikowych. Ogólnie pojechałem tam by rozpoznać teren i poznać Kangie'go. I to mi się udało i miło było, dzięki Łukasz ;)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

gratefullde

I jeszcze jedna bardzo istotna rzecz. Sala odsłuchowa... chyba nie najlepsza. Siedząc bezpośrednio przed zestawem odsłuchowym było ok, ładnie. W dalszych rzędach to już nie koniecznie.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

kangie

Andrzej, ja rowniez dziekuje. Milo bylo poznac Ciebie i Twoja malzonke. Mam nadzieje, ze dnia nie zaliczacie do straconych --> ?  :)

gratefullde

Cytat: kangie w Marzec 14, 2015, 23:17
Andrzej, ja rowniez dziekuje. Milo bylo poznac Ciebie i Twoja malzonke. Mam nadzieje, ze dnia nie zaliczacie do straconych --> ?  :)

Nie, to był udany dzień. Cieszę się , że mogliśmy się spotkać.

Jak Twoje wrażenia?
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

kangie

Wrazenia to ja mialem po dzisiejszej drugiej sesji. Zalujcie, ze nie daliscie sie zaprosic. Pare dni temu kupilem kolejna wkladke, dzis byl jej montaz, kalibracja (na dwoch ramionach oczywiscie nie na raz) i odsluchy do 22.30. Dzialo sie...

A co do Audiofila, to od jakiegos czasu traktuje go przede wszystkim jako impreze towarzyska, aby spotkac sie ze stalymi bywalcami, poznac nowych zapalencow, a dopiero w drugiej kolejnosci oceniac brzmienie zestawow. Nie gralo to dobrze. Rzeklbym ze dzwiek byl zamkniety, nie chcial sie otwierac. Puscili cos rockowego i stwierdzilem, ze moje mp-trojki graja lepiej ;) Nie bylo zupelnej tragedii, ale wiemy czego mozna sie spodziewac chociazby podczas wystaw prowadzonych przez Rogera Adamka z RCMu czy chociazby przez Romka i Piotrka z Galerii Audio.

Moze to wina dzisiejszej pogody? Wypilem 3 kawy i 3 herbaty. Cisnienie niskie. Dodatkowo przywalili mi 50zl mandat za brak zaplaty za parkowanie, ehhh ;)


gratefullde

Cytat: kangie w Marzec 14, 2015, 23:44
Wrazenia to ja mialem po dzisiejszej drugiej sesji. Zalujcie, ze nie daliscie sie zaprosic. Pare dni temu kupilem kolejna wkladke, dzis byl jej montaz, kalibracja (na dwoch ramionach oczywiscie nie na raz) i odsluchy do 22.30. Dzialo sie...

A co do Audiofila, to od jakiegos czasu traktuje go przede wszystkim jako impreze towarzyska, aby spotkac sie ze stalymi bywalcami, poznac nowych zapalencow, a dopiero w drugiej kolejnosci oceniac brzmienie zestawow. Nie gralo to dobrze. Rzeklbym ze dzwiek byl zamkniety, nie chcial sie otwierac. Puscili cos rockowego i stwierdzilem, ze moje mp-trojki graja lepiej ;) Nie bylo zupelnej tragedii, ale wiemy czego mozna sie spodziewac chociazby podczas wystaw prowadzonych przez Rogera Adamka z RCMu czy chociazby przez Romka i Piotrka z Galerii Audio.

Moze to wina dzisiejszej pogody? Wypilem 3 kawy i 3 herbaty. Cisnienie niskie. Dodatkowo przywalili mi 50zl mandat za brak zaplaty za parkowanie, ehhh ;)



A mi się wydawało dużo 18 zł przed hotelem ;)

Tak, dźwięk był zamknięty. Tu masz rację. Ale poznawczo warto było :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

kangie

Cytat: kangie w Marzec 14, 2015, 23:44
Wrazenia to ja mialem po dzisiejszej drugiej sesji. Zalujcie, ze nie daliscie sie zaprosic. Pare dni temu kupilem kolejna wkladke, dzis byl jej montaz, kalibracja (na dwoch ramionach oczywiscie nie na raz) i odsluchy do 22.30. Dzialo sie...
Bylo mniej wiecej tak :)

kangie

Moze skrobne cos na jej temat w katalogu wkladek --> ?

stary audiofil

#86
Jak u tego Pana Guzka grało?
Proszę pisać bardzo smiało ;D

Kangie
Fajowa fota,ale czy dwie wkładki grają jednocześnie?......ze zdjęcia tak wynika,może tak być?
Wiesz jestem tłumok i tuman analogowy więc dlatego Ciebie pytam.
Czy próbowałeś kiedykolwiek tak?

gratefullde

Cytat: stary audiofil w Marzec 15, 2015, 15:33
Jak u tego Pana Guzka grało?
Proszę pisać bardzo smiało ;D

Kangie
Fajowa fota,ale czy dwie wkładki grają jednocześnie?......ze zdjęcia tak wynika,może tak być?
Wiesz jestem tłumok i tuman analogowy więc dlatego Ciebie pytam.
Czy próbowałeś kiedykolwiek tak?
Piotr,  już pisałem jak grało. Warunki takie sobie a analog oparty o produkty Pro Jecta nigdy mi się nie spodoba.  Fajnie  z plików grało.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

kangie

Cytat: stary audiofil w Marzec 15, 2015, 15:33
Jak u tego Pana Guzka grało?
Proszę pisać bardzo smiało ;D

Kangie
Fajowa fota,ale czy dwie wkładki grają jednocześnie?......ze zdjęcia tak wynika,może tak być?
Wiesz jestem tłumok i tuman analogowy więc dlatego Ciebie pytam.
Czy próbowałeś kiedykolwiek tak?
Gralo zapewne na miare mozliwosci firmy Voice. Moze kiedys ja wystawie tam swoj tor. A wtedy ludziom trzewiki spadna ;-)

Tak, czasami gramy na "dwa baty" i porownujemy sobie brzmienie "w locie".

Szymon


Piotr, spoko, nie było tak źle. Z tego co zauważyłem wszyscy lubią pierdolnięcie na basie, takie wiesz, twarde i krótkie obowiązkowo oraz jak górka ładnie cyka.
[/quote]Odnoszę identyczne wrażenie w 95% przypadków. Wyrafinowanie, barwa, mikrodynamika, wybrzmienia to rzecz drugoplanowa. Nie ma to jak umpa umpa :)

jamówię

Cytat: Szymon w Marzec 15, 2015, 17:25

Piotr, spoko, nie było tak źle. Z tego co zauważyłem wszyscy lubią pierdolnięcie na basie, takie wiesz, twarde i krótkie obowiązkowo oraz jak górka ładnie cyka.
Odnoszę identyczne wrażenie w 95% przypadków. Wyrafinowanie, barwa, mikrodynamika, wybrzmienia to rzecz drugoplanowa. Nie ma to jak umpa umpa :)

[/quote]

Dla mnie to są najważniejsze cechy,dlatego od długiego już czasu,testowanie nowego elementu toru,zawsze zaczynam od cichego słuchania,jeśli wtedy nie pojawi się mikrodynamika,wybrzmienia i barwa,to przy głośnym odsłuchu można się spodziewać,tylko lawiny bezładnego dzwięku. Nie lubię i nie doceniam sprzetów,które nie potrafią grać po cichu.

vasa

Podpisuję się pod tym wszystkimi kńczynami [emoji12]
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

kangie

#92
Uzyje podobnego slownictwa co Gratefullde. Nie wiem czy dobrze rozumiem to Wasze pierdolniecie na basie i cykanie na gorze. Wezmy taki utwor "Sekcja" z plyty Acoustic Room 47. Jest to utwor techniczny idealny do testowania systemu w odwzorowaniu nagrania instrumentow perkusyjnych, gitary basowej i syntezatorow (w dalszej czesci).

I w takiej muzyce wspominane pierdolniecie na basie jest na wage zlota. Czy to stopa perkusji, bebny do przejsc czy to gitara basowa. Do tego "cykanie". Nie wiem co macie na mysli piszac "cykanie". Perkusista naparza w talerze jak szalony. Wiele systemow nie radzi sobie z takim repertuarem. Dodam ze realizacja jest wysmienita i na dobrych systemach mamy wrazenie siedzenia w salce gdzie graja Ci muzycy. W slabych systemach bedzie slychac zamulenie i zlagodzenie, wrecz koc na kolumnach.

Oczywiscie wybrzmienia, mikrodynamika sa bardzo wazne. Barwa instrumentow chyba ma pierwszenstwo u mnie. Oliwy do ognia dodala akustyka sali i bas byl dudniacy i niestety niejakosciowy.

Co do cykania. Dla mnie z talerza maja isc iskierki i tutaj wg mnie najlepiej sprawdza sie beryl i diament. Wstegi sa dobre, jednak maja powazna jak dla mnie wade w postaci slabej kierunkowosci w plaszczyznie poziomej.

Konczac wypowiedz, moje obserwacje mowia mi ze sporo ludzi lubi koloryzowane brzmienie oddalajace sie od naturalnego. Lubia jak brzmi slodkawo i zeby ladniej brzmialo lubia sciszac muzyke - jak dla mnie lekka profanacja, bo poziom glosnosci winien byc tak ustawiony zeby wytworzyc choc minimalne cisnienie akustyczne, ktorego nie da zaden system przy cichym graniu.

Temat rzeka. Zapraszam do watku "Jakie brzmienie systemu audio lubimy?".

Wczoraj bas byl podkolorowany i "furgotajacy" jak wiele kolumn z Bass Refleksem przecietnie zaprojektowanych i wykonanych. Wydawac by sie mogloe za te pieniadze powinnismy miec nirwane, katharsis i HiEnd.

kangie

#93
Cytat: jamówię w Marzec 15, 2015, 17:41
Cytat: Szymon w Marzec 15, 2015, 17:25

Piotr, spoko, nie było tak źle. Z tego co zauważyłem wszyscy lubią pierdolnięcie na basie, takie wiesz, twarde i krótkie obowiązkowo oraz jak górka ładnie cyka.
Odnoszę identyczne wrażenie w 95% przypadków. Wyrafinowanie, barwa, mikrodynamika, wybrzmienia to rzecz drugoplanowa. Nie ma to jak umpa umpa :)


jamówię napisał:

Cyt.

"Dla mnie to są najważniejsze cechy,dlatego od długiego już czasu,testowanie nowego elementu toru,zawsze zaczynam od cichego słuchania,jeśli wtedy nie pojawi się mikrodynamika,wybrzmienia i barwa,to przy głośnym odsłuchu można się spodziewać,tylko lawiny bezładnego dzwięku. Nie lubię i nie doceniam sprzetów,które nie potrafią grać po cichu."


Po czesci sie zgodze. Slyszalem systemy niby swietnie grajace po cichu. Niestety przy zwiekszeniu poziomu glosnosci pojawia sie kiszka.

jamówię

kangie żeby była jasność,ja nie ściszam systemu,żeby było ładnie,ja tylko poprzez pryzmat własnych doświadczeń twierdzę, że sprzęt który nie potrafi grać cicho jest cieńki  ;)
Życie z Harbeth nauczyło mnie jeszcze jednego,jeśli jakiś typ kolumn ma problem z odtworzeniem w prawidłowy sposób(barwa,plastyka,wymowa)głosu ludzkiego,to sypie się cała masa innych rzeczy,które dzieją się w średnicy,tam rodzi się 80% muzyki i jeśli to szwankuje po cichu,to ja już nie mam potrzeby podgłośniać,bo wiem co się będzie działo  ;D

kangie

Cytat: jamówię w Marzec 15, 2015, 17:56
kangie żeby była jasność,ja nie ściszam systemu,żeby było ładnie,ja tylko poprzez pryzmat własnych doświadczeń twierdzę, że sprzęt który nie potrafi grać cicho jest cieńki  ;)
Życie z Harbeth nauczyło mnie jeszcze jednego,jeśli jakiś typ kolumn ma problem z odtworzeniem w prawidłowy sposób(barwa,plastyka,wymowa)głosu ludzkiego,to sypie się cała masa innych rzeczy,które dzieją się w średnicy,tam rodzi się 80% muzyki i jeśli to szwankuje po cichu,to ja już nie mam potrzeby podgłośniać,bo wiem co się będzie działo  ;D
Swiat nie konczy sie na Harbeth'ach. Wszystkiego nie sa w stanie zagrac wybitnie.

gratefullde

Ale wczoraj na porównaniu Diany Krall, ostatnia płyta,  analog,  cyfra, cd, wszyscy stwierdzili ze cd grało najlepiej.  A przecież grało skrajami, żona powiedziała ze taka Krallowa to z miejsca by z domu wywaliła. Zresztą ona by jej nawet podejrzewam nie wpuściła ;)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

kangie

Cytat: gratefullde w Marzec 15, 2015, 18:01
Ale wczoraj na porównaniu Diany Krall, ostatnia płyta,  analog,  cyfra, cd, wszyscy stwierdzili ze cd grało najlepiej.  A przecież grało skrajami, żona powiedziała ze taka Krallowa to z miejsca by z domu wywaliła. Zresztą ona by jej nawet podejrzewam nie wpuściła ;)
Nie wszyscy. Ja tego nie powiedzialem. Nie wiem co zagralo lepiej. Dla mnie i jedno i drugie bylo za kocem. Analog nie dawal gory bogatej w harmoniczne. Gora z CD byla jak to gora z CD ;)

jamówię

Cytat: kangie w Marzec 15, 2015, 18:00
Cytat: jamówię w Marzec 15, 2015, 17:56
kangie żeby była jasność,ja nie ściszam systemu,żeby było ładnie,ja tylko poprzez pryzmat własnych doświadczeń twierdzę, że sprzęt który nie potrafi grać cicho jest cieńki  ;)
Życie z Harbeth nauczyło mnie jeszcze jednego,jeśli jakiś typ kolumn ma problem z odtworzeniem w prawidłowy sposób(barwa,plastyka,wymowa)głosu ludzkiego,to sypie się cała masa innych rzeczy,które dzieją się w średnicy,tam rodzi się 80% muzyki i jeśli to szwankuje po cichu,to ja już nie mam potrzeby podgłośniać,bo wiem co się będzie działo  ;D
Swiat nie konczy sie na Harbeth'ach. Wszystkiego nie sa w stanie zagrac wybitnie.


A które potrafią?Twoje? :)
Widzisz kangie,dla mnie grają wybitnie wszystko,bo ja je kupiłem dla określonych cech,takich jak komunikatywność i namacalność średnicy,barwa,muzykalność,stereofonia i holografia. Inne sprawy mam w dupie,nie interesują mnie ani bas,ani szybkość,ani przenikające wysokie itd itp. Bardzo świadomy zakup i jak pisałem wcześniej, w rachubę wchodzi tylko zmiana na większe Harbs,gdyby pomieszczenie się zmieniło,ale się nie zanosi,więc szczęśliwie mieszkam Trójkami :))

gratefullde

Cytat: kangie w Marzec 15, 2015, 18:06
Cytat: gratefullde w Marzec 15, 2015, 18:01
Ale wczoraj na porównaniu Diany Krall, ostatnia płyta,  analog,  cyfra, cd, wszyscy stwierdzili ze cd grało najlepiej.  A przecież grało skrajami, żona powiedziała ze taka Krallowa to z miejsca by z domu wywaliła. Zresztą ona by jej nawet podejrzewam nie wpuściła ;)
Nie wszyscy. Ja tego nie powiedzialem. Nie wiem co zagralo lepiej. Dla mnie i jedno i drugie bylo za kocem.
Ok, większość . Fajnie zagrał z analogu Rick Wakemann, Podróż do wnętrza ziemi oraz chyba Kayak. Tego to już na odchodnym sluchalismy przez moment. Reszta tak sobie brzmiała. Na pewno system nie odzwierciedlał nakładów finansowych jakie trzeba ponieść by go mieć.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9