Jakie brzmienie systemu audio lubimy?

Zaczęty przez kangie, Luty 23, 2015, 21:31

Poprzedni wątek - Następny wątek

kangie

#125
Cytat: BOBSAPP w Marzec 08, 2015, 12:41Jeżeli jesteś fanem natury instrumentów uderzanych lub dętych to na tych samych membranach w swoich głośnikach nie uzyskasz naturalnie ciepłego wokalu.
Uzyskasz. Jeżeli w naturze wokal będzie ciepły, to uzyskasz ciepły wokal. Jeśli wokalista/wokalistka nie ma naturalnie ciepłego wokalu, to usłyszysz to również. Nie jestem zwolennikiem ocieplania wokali przez system.


Cytat: BOBSAPP w Marzec 08, 2015, 12:41Rozmówcę posądzasz o coś nie teges ze słuchem a ja uważam inaczej że to Ty go masz.Potrzebujesz mocniej , wyrażniej ,dokładniej aby usłyszeć to samo co kolega na znacznie bardziej wyrafinowanych i dyskretnych głośnikach niż Ty.
Nie rozmówcę. Żadnego swojego rozmówcy nigdy publicznie nie posądziłem o problemy ze słuchem, choć zastanawiam się czy aby nie popełniłem błędu, bo wielu głuchych by się znalazło ;)

Opisałem sytuację, którą doświadczyłem, która dała mi do myślenia dlaczego niektórzy polscy audiofile mają zamulone, watłe, "małe", dalekie od rzeczywistości brzmienie, a mogliby mieć ładne, otwarte, czyste itp...

Ja potrzebuję dokładnie tak jak zostało to zapisane na nośniku, bez zbędnego kolorowania przez system. Wyrafinowane i dyskretne głośniki? Masz na myśli dzisiejsze modne Scan Speaki i Vify? Część z nich to wg mnie odpad produkcyjny. Oczywiście jest sporo bardzo dobrych przetworników, ale często jest tak, że zastosowane w konkretnej aplikacji zestawu głośnikowego nie grają wybitnie. Trzeba grzebać, modyfikować, kombinowac ze zwrotnicami, a i tak efekty końcowe bywają wątpliwej jakości.


Cytat: BOBSAPP w Marzec 08, 2015, 12:56Właśnie dlatego  o wokalu nie masz pojęcia.A jak uważasz że masz to idż do kościoła posłuchaj mszy na szerokopasmowych (papierowych) lub innych przeważnie sztywnych  głośnikach a następnie poproś prowadzącego księdza o spowiedż a zrozumiesz jak ogromna jest dysproporcja pomiędzy suchością vs soczystością , twardością vs ciepłem.To połączenie dwa w jednym polecam.

Do kościoła chętnie wybiorę się jak Józef Skrzek zagra tam na organach. W przeciwnym razie nie widzę potrzeby kontaktów z księdzem, nawet jeśli ma bardzo ciepły i ponętny głos ;)

Co do wokali, jak będziesz miał okazję, to posłuchaj w jakimś porządnym systemie dobrych kolumn z przetwornikami o bardzo sztywnych, ale zarazem bardzo lekkich (to ważne) membranach, najlepiej z berylu - wysokie tony, beryl - średnie tony. I wtedy nie utracisz jakości wysokich tonów (harmonicznych), typu wybrzmienia werbli, atak pałeczki na talerze, wibrujące przeszywające ucho dęciaki itp. ani ciepło klarnetu czy saksofonu.

Tylko jest problem, że by dać tam doskonałe źródło dźwięku. CD raczej odpada, bo prawdopodobnie wyjdzie "suchota", chyba że wybierzesz najlepsze realizacje, ale to nie będzie to. Weź dobry analog albo pliki wysokiej rozdzielczości, najlepiej studyjne PDM DSD (DSF / DFF) 1 bit 2,8 a najlepiej 5,6MHz i wtedy posłuchaj sobie wokali. Jeśli będzie potrzeba, to prześlę Ci takie pliki, bo takowymi dysponuję.


W dzisiejszych czasach beryl to "czarna magia" zarówno dla młodego pokolenia słuchaczy-melomanów oraz producentów. Dzisiaj kopułki berylowe wykonywane są w inny (tańszy - gorszy) sposób niż na początku gdy go odkryto w latach 70-tych. O cenach dzisiejszych kolumn z berylem nie wspomnę, bo i tak nie stać mnie na takie ;)

Jak wiadomo, YT to namiastka dźwięku, ale wg mnie warto posłuchać:







I trochę starego rocka dla Frywolnego  ;D



BOBSAPP

#126
Cytat: kangie w Marzec 10, 2015, 07:02Co do wokali, jak będziesz miał okazję, to posłuchaj w jakimś porządnym systemie dobrych kolumn z przetwornikami o bardzo sztywnych, ale zarazem bardzo lekkich (to ważne) membranach, najlepiej z berylu - wysokie tony, beryl - średnie tony. I wtedy nie utracisz jakości wysokich tonów (harmonicznych), typu wybrzmienia werbli, atak pałeczki na talerze, wibrujące przeszywające ucho dęciaki itp. ani ciepło klarnetu czy saksofonu.

Słyszałem TAD Compact Reference CR1 (koaksjal na berylu) w firmowym systemie bardzo mi się podobało to kompletne i rozdzielcze brzmienie ale ze względu na wokale nadal został bym ze Spendorem.
Ceramika i aluminium też mi nie "leży".

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xYOOc-R87YQ

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6jkS2eHUq7U

Na obu filmikach natychmiast słychać to co mnie boli i odstrasza przy sztywnych membranach pomimo że to tylko YT...i nieznana amplifikacja.
Wokalistka bardzo mało ciągnie z przepony a dużo z gardła - powoduje to przerost mlaskań i zaciągań (ogólnie ozdobników) nad realną potęgą i wysyceniem wokalu.
Jest to tylko moje zdanie bo przy nagrywaniu mnie nie było ale taka prezentacja mnie nie przekonuje i nie dostarcza kontaktu z realnym wydarzeniem.
Po prostu nigdzie nie słyszę na co dzień tak totalnie zdemontowanego wokalu  a co za tym idzie nie tego oczekuję od głośników.
To już sprawa naszych gustów i pragnień a z tym zawsze jest różnie więc cieszę się i szanuję to że masz spełnienie w swoim systemie.
Ale moja droga do spektaklu w domowym zaciszu ma zupełnie inny kierunek.

kangie

#127
Tego TADa słyszałem w zeszłym miesiącu na Audiofilu. Ciężko mi jednoznacznie określić, czy tranzystorowa amplifikacja Naim Statement była "idealnie" dobrana pod charakter grania tych kolumn. Wydaje mi się że spasowano bardzo dobrze. Można było podłączyć lampę. Zagrałoby zapewne inaczej. Moim zdaniem kulały źródła, zwłaszcza analogowe. A jak kuleje źródło, to klasa kolumn i amplifikacji schodzi na dalszy plan.

http://audiomaniacy.pl/index.php?topic=326.25

Kolumny uważam, że wyśmienite, ale za drogie (ok. 170 000zł za parę --> czytaj: nie warte tych pieniędzy wg mnie).

Producent pisze:

Unikalna technologia produkcji berylowej membrany skutkuje niespotykaną jakością i precyzją wykonania

Kopułka wysokotonowa oraz średniotonowa wykonane są z berylu, najlżejszego i najsztywniejszego zarazem materiału – firma TAD używa go od ponad 30 lat. Membrana ta jest produkowana przy użyciu techniki osadzania materiału z postaci gazowej (odmiana MOCVD ,,Metal Organic Chemical Vapor Deposition" - techniki osadzania warstw na powierzchni materiałów poprzez stosowanie związków metaloorganicznych w formie gazowej) opracowanej przez TAD-a i wykorzystywanej przez tę firmę od wielu lat. Zapewnia to wysoką wytrzymałość i jednorodność materiału, co w połączeniu z wysokim tłumieniem wewnętrznym daje delikatny, ale wybitnie naturalny dźwięk. Kształt membrany głośnika wysokotonowego został opracowany metodą analizy komputerowej zwanej HSDOM (Harmonized Synthetic Diaphragm Optimum Metod). Pozwala ona na kontrolę różnic w drganiu różnych fragmentów membrany i przesuwa je poza zakres słyszany przez ucho ludzkie, zapewniając pasmo przenoszenia do 100 kHz. Duża membrana średniotonowa także została wykonana w technice osadzania materiału z postaci gazowej. Rezultatem tych zabiegów jest niemal bezbłędny dźwięk, niezwykle bezpośredni i precyzyjny, o szerokim paśmie przenoszenia.




Co do filmików na YT - rzeczywiście to marny materiał porównawczy. W bezpośrednim odsłuchu inaczej to wszystko brzmi. Chodziło mi o to, że nawet na YT słychać wszelkie detale, jak mlaśnięcia, muśnięcia ustami, oddech i te wszystkie niuanse które doskonale słychać słuchając osoby, która siedzi w pokoju naprzeciw nas i śpiewa itp. Czy to przepona czy gardło - nie wnikam. Ludzie różnie śpiewają, mają przeróżną barwę głosu. Jedni matową, inni dźwięczną i metaliczną, wręcz przesterowaną.

Podobnie jest np. z instrumentami dętymi drewnianymi jak klarnet czy saksofon. Mnie osobiście denerwuje jak w jednym systemie słyszę grę na tym instrumencie i "wychodzi" z niego sama linia melodyczna, czyli melodia, potem słucham tego samego nagrania w innym systemie i nagle słyszę pracę dźwigienek, klapek, słyszę syk powietrza przedostającego się z ust klarnecisty do ustnika, słyszę zdecydowanie więcej szczegółów. Do tego nie tracę na barwie instrumentu. Nic nie jest wysuszone czy chude. Nasłuchałem się w życiu takich instrumentów na żywo. Mój dobry przyjaciel jest muzykiem instrumentalistą (klarnet, saksofon, fortepian i gitara), graliśmy tygodniami na ulicach Paryża, Berlina, Monachium i wiem jak to jest jak dmuchnie w instrument będąc od  słuchacza w odległości 3-4 m. Jeśli muzyk na talent, to u wrażliwego na muzykę słuchacza jest w stanie wywołać ogromne emocje, ciary na plecach, gęsią skórkę na rękach, wręcz wzruszyć do łez i człowiek dochodzi do stanu normalności dopiero po kilku minutach.

Następnie: akordeon. To jest dopiero jazda. Ile ten instrument produkuje harmnicznych tak trudnych do przeniesienia przez system audio. Harmonijka ustna? To samo. Dużo by o tym pisać.

I coś takiego chciałbym mieć w domu. Wiem, że to szalenie trudne i niektórym na tym nie zależy. Jednak ja podjąłem wyzwanie i wiem, że w tym pomoże mi właśnie beryl. Ma grać "na żywca"! Może kiedyś odwidzi mi się, wybiorę lampę, ciepłe kolumny i mało analitycznie brzmiące wkładki gramofonowe itp. Póki co brnę w swoję koncepcję na brzmienie "po same uszy" i współczuję tylko domownikom, którzy słuchają ze mną muzyki pod jednym dachem  ;D

Cytat: BOBSAPP w Marzec 10, 2015, 23:29To już sprawa naszych gustów i pragnień a z tym zawsze jest różnie więc cieszę się i szanuję to że masz spełnienie w swoim systemie.Ale moja droga do spektaklu w domowym zaciszu ma zupełnie inny kierunek.
Spełnienia jeszcze nie mam. Jestem świadomy pewnych ograniczeń, których bez odpowiedniego zastrzyku gotówki nie pokonam, ale jestem na właściwej drodze.
Oczywiście Twoje podejście również szanuję. Ta dyskusja nie może nas dzielić i co gorsza - skłócać. Wymieniajmy się doświadczeniami i przemyśleniami. Może komuś to pomoże w wyborze drogi do "własnego audio". A jeśli skończą się pomysły, to wątek po prostu uśnie i może kiedyś do niego wrócimy :)



Aero

Podoba mi się to co piszesz kangie. Ja właśnie do tego samego dążę aktualnie.
WiiM Pro => Schiit Bifrost 2/64 => Feliks Audio Echo mk2 / Lake People G108 => Grado GH4 / Grado PS500e / Audioquest Nighthawk

micik

Cytat: BOBSAPP w Marzec 10, 2015, 23:29
Wokalistka bardzo mało ciągnie z przepony a dużo z gardła - powoduje to przerost mlaskań i zaciągań (ogólnie ozdobników) nad realną potęgą i wysyceniem wokalu.
Witam! Jeżeli można, to wydaje mi się że te duże kolumny odtwarzają o wiele wierniej od małych, Jeżeli kolumna odtwarza nawet mlaskanie to powinno być jej zaletą a nie wada, bowiem  zadaniem kolumny jest odtworzenie wszystkiego jak najwierniej, bez wprowadzania nie potrzebnych zabarwień i tym podobne. Nawet z teoretycznego punktu widzenia nie da się odtworzyć wiernie stopy i dużych bębnów, bowiem powieszania membrany stopy wynosi 2800 cm2, a powierzchnia głośnika 15 cali tylko 1800cm2 i tu tkwi problem producentów, jak pogodzić kosmiczną cenę i potężne gabaryty takiej kolumny z cienkim portfelem klienta i małym metrażem mieszkania. Jedno jest pewne, gdyby postawić koło tej dużej kolumny najlepszą mniejszą, to i tak nie dorówna jej wiernością odtwarzania.
Pozdrawiam.

frywolny trucht

Rokrocznie na Audio Show pojawiają się przykłady zaprzeczające teorii wielkości. W tamtym roku kurdupelki Boenicke rozerwały dużą salę w Tulipie, a zestaw Regi na podstawkowcach zagrał większym dźwiękiem od większości tych wielkich. W tym roku w moim odczuciu większy dźwięk sprzedały małe Diapasony, niż te duże, no i w pokoju Einsteina też szukałem po kątach ukrytych głośników- tak zagrało!







ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

micik

Cytat: frywolny trucht w Listopad 12, 2015, 09:32
W tamtym roku kurdupelki Boenicke rozerwały dużą salę !
Witam! Wydaje mi się że do zrobienia odpowiedniego hałasu wystarczy tylko odpowiednia moc i dobra skuteczność głośników, mnie raczej chodzi o jakość, czyli raczej nie za głośno i przyjemnie.
Cytat: frywolny trucht w Listopad 12, 2015, 09:32
a zestaw Regi na podstawkowcach zagrał większym dźwiękiem od większości tych wielkich.!
Nie wiem gdzie był haczyk, ale idąc na skróty, to wpiął bym to maleństwo i wpiął w to samo miejsce tą większą, jakaś różnica przecież musiała by być.
Cytat: frywolny trucht w Listopad 12, 2015, 09:32
W tym roku w moim odczuciu większy dźwięk sprzedały małe Diapasony, niż te duże, no i w pokoju Einsteina też szukałem po kątach ukrytych głośników- tak zagrało! !
Ciekaw jestem gdybyś miał duży dom z wielkim salonem a cena tej małej i dużej kolumny była jednakowa, wybrał byś ta miniaturkę, czy tą większą?
Pozdrawiam.

frywolny trucht

Cytat: micik w Listopad 12, 2015, 12:13Ciekaw jestem gdybyś miał duży dom z wielkim salonem a cena tej małej i dużej kolumny była jednakowa, wybrał byś ta miniaturkę, czy tą większą?
Pozdrawiam.


Nic na wygląd. Trzeba posłuchać. Co do Boenicke, one rok temu grały bardzo dobrze. Wrzeszczały bez sensu w tym roku wrzucone jak wór kartofli do małego pokoiku w Sobieskim. Wiem, że jutub to żadna wyrocznia, jako ciekawostkę zarzucam najmniejsze popierdółki tej firmy:

ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

frywolny trucht

Żeby złapać skalę abstrakcji, jak to jest małe, a co z siebie wydobywa- dumny pan Boenicke ze swoimi pierdziawkami :)
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

micik

Cytat: frywolny trucht w Listopad 12, 2015, 12:22
Żeby złapać skalę abstrakcji, jak to jest małe, a co z siebie wydobywa- dumny pan Boenicke ze swoimi pierdziawkami :)
Zgadzam się całkowicie z Tobą, ten gościu jest bardzo dumny, ale z tego że nabija w butelkę tysiące nie światłych klientów i zarobił wór kasiory na zwykłych satelitach podstawiając pod nie odpowiedni utwór o mocno zawężonym paśmie akustycznym przez odpowiednie instrumenty i przez lampę, która nie posiada zniekształceń TIM. Tylko problem jest taki że to dopiero górna część kolumny szeroko pasmowej, a dolnej brak, dla tego żadne takie maleństwo nie jest w stanie odtworzyć tak samo wiernie bębnów z pierwszego filmiku, do tego jest potrzebna wielka średnica głośnika, tylko jak ją wsadzić do tej skrzyneczki.
Podsumowując, to naprawdę dobrze gra, jak na swoją średnicę głośnika i podstawione dla tej średnicy odpowiednie pasmo, bo tak powinno być, ale nie oszukujmy się, to dopiero ta tańsza połowa kolumny.


frywolny trucht

Wielkie średnice głośników mają swoje za uszami. Jak choćby bezwładność. Zaraz tam oszukał, to magia :) Posłuchali, spodobało się i kupili.
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

ahaja

Można być niewolnikiem jednego numeru albo li tylko składów 2-3 osobowych ... ;-) i wtedy taka paczuszka jest OK.

Jak na sprzet nie zapodasz orkiestry symfonicznej czy swingu to się nie dowiesz czy to gra muzykę, czy się nie gubi, czy nie robi się bałagan.
A taki materiał jednoznacznie pokaże, ze ograniczenia są  na dole pasma bo mały głośnik wyżej nie podskoczy. I gra podkręcone 70-120Hz udające bas ... ;-)

vasa

Cytat: ahaja w Listopad 13, 2015, 11:22Jak na sprzet nie zapodasz orkiestry symfonicznej czy swingu to się nie dowiesz czy to gra muzykę
Czy to właśnie dlatego jak pytam w trakcie prezentacji o duży skład klasyczny to przeważnie się okazuje że "właśnie nie zabraliśmy" :)
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

ahaja

Ano.
A pamiętasz jak mówiłes , że Twoje fullrange maja słaby bas? Jak włożyliśmy na talerz Telarca ... kocioł się pojawił i zagrał ... ;-) Sam byłeś zdziwiony :-))

Ale o to chodzi by nie było podbicia na 60-120Hz z racji słabości sprzętu tylko by niski dół był i się odzywał wtedy kiedy ma się odezwać.

Dobrą płytą z nowych jest też R. Williams ze swoim swingiem.

Wireless

Stary wątek, jakoś go wynalazłem ... I wiecie co? Otóż po pewnym czasie, pewnej liczbie (dość sporej) godzin spędzonych na "odsłuchach" doszedłem do dziwacznego w sume (jak na to forum) wniosku. A mianowicie, że "brzmienie systemu audio" mi kompletnie zwisa i powiewa. Ważna jest muzyka. Jeśli ona Cię nie zachwyca, a czasem nie wkurza ... generalnie - jeśli nie budzi w Tobie żadnych emocji, to tzw. "system audio" jest, przepraszam, jeśli kogoś urażę, jedynie wyrazem Twojego snobizmu.
W chwili obecnej jestem zdania, że radochę ze słuchania dobrej muzyki mogę mieć i z bumboksa. Byleby muzyka grała piękna.
Pozdrawiam, Wireless

gratefullde

Cytat: Wireless w Kwiecień 07, 2017, 20:19W chwili obecnej jestem zdania, że radochę ze słuchania dobrej muzyki mogę mieć i z bumboksa. Byleby muzyka grała piękna.

Ufff... a już myślałem, że tylko mnie pojeb_ło
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

Wireless

Cytat: gratefullde w Kwiecień 07, 2017, 20:22
Cytat: Wireless w Kwiecień 07, 2017, 20:19W chwili obecnej jestem zdania, że radochę ze słuchania dobrej muzyki mogę mieć i z bumboksa. Byleby muzyka grała piękna.

Ufff... a już myślałem, że tylko mnie pojeb_ło

Zdecydowanie nie jestem audiofilem ;D Ni cholery nie pasuję do wzorca osoby neurotycznie wymieniającej podstawki pod kable zasilające ;D Za to mam absolutną radochę ze słuchania Davisa (w chwili obecnej) i będę ją miał dalej ze słuchania Hendrixa (to za kilkanaście minut) ;D
Pozdrawiam, Wireless

gratefullde

Cytat: Wireless w Kwiecień 07, 2017, 20:24Zdecydowanie nie jestem audiofilem ;D Ni cholery nie pasuję do wzorca osoby neurotycznie wymieniającej podstawki pod kable zasilające ;D Za to mam absolutną radochę ze słuchania Davisa (w chwili obecnej) i będę ją miał dalej ze słuchania Hendrixa (to za kilkanaście minut) ;D

I o tę radochę chodzi :) Ja ją też już mam. Słuchajmy zatem i się pierdołami nie przejmujmy, najwyżej nas z forum wywalą ;D  (qrfa tylko spróbujcie).
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

Wireless

Cytat: gratefullde w Kwiecień 07, 2017, 20:31
Cytat: Wireless w Kwiecień 07, 2017, 20:24Zdecydowanie nie jestem audiofilem ;D Ni cholery nie pasuję do wzorca osoby neurotycznie wymieniającej podstawki pod kable zasilające ;D Za to mam absolutną radochę ze słuchania Davisa (w chwili obecnej) i będę ją miał dalej ze słuchania Hendrixa (to za kilkanaście minut) ;D

I o tę radochę chodzi :) Ja ją też już mam. Słuchajmy zatem i się pierdołami nie przejmujmy, najwyżej nas z forum wywalą ;D  (qrfa tylko spróbujcie).


O to to to ;D
Pozdrawiam, Wireless

vasa

Poszedłem.
Znalazłem bum boxa.
Odpaliłem Wesele Figara.
Dupa, słuchać się nie da.
No dobra, jestem audiofilem :o
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

gratefullde

Cytat: vasa w Kwiecień 07, 2017, 20:46
Poszedłem.
Znalazłem bum boxa.
Odpaliłem Wesele Figara.
Dupa, słuchać się nie da.
No dobra, jestem audiofilem :o


Nie umiesz słuchać, no nie umiesz :) Muzyka porusza w każdej postaci (jeśli jest dobra). To wesele to wiesz... nie jest pewne, że tam fajnie grali...
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

miniabyr


A ja lubię jak sprzęt ładnie gra  muzykę którą tak lubię . To jak  jubilerska oprawa drogiego kamienia .  ;)
Szkoda życia na chujowy dźwięk !

gratefullde

Cytat: miniabyr w Kwiecień 07, 2017, 20:48A ja lubię jak sprzęt ładnie gra  muzykę którą tak lubię . To taka jubilerska oprawa drogiego kamienia .  ;)

Każdy z nas. Tylko nie czarujmy się, czasem metafizyka i ezoteryka nami zaczynają władać :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

Wireless

Cytat: vasa w Kwiecień 07, 2017, 20:46
Poszedłem.
Znalazłem bum boxa.
Odpaliłem Wesele Figara.
Dupa, słuchać się nie da.
No dobra, jestem audiofilem :o


Eee tam, się nie da.
Pozdrawiam, Wireless

miniabyr

Cytat: gratefullde w Kwiecień 07, 2017, 20:50
Cytat: miniabyr w Kwiecień 07, 2017, 20:48A ja lubię jak sprzęt ładnie gra  muzykę którą tak lubię . To taka jubilerska oprawa drogiego kamienia .  ;)

Każdy z nas. Tylko nie czarujmy się, czasem metafizyka i ezoteryka nami zaczynają władać :)
To przejdzie i na końcu będzie stan równowagi    adin ,dwa, tri ..... głębokie wdechy i wydechy ....relax -)
Szkoda życia na chujowy dźwięk !