Menu główne

Sony PS-X 70

Zaczęty przez gratefullde, Czerwiec 11, 2016, 12:21

Poprzedni wątek - Następny wątek

gratefullde

Słucham sobie Meddle Pink Floyd (wydanie z epoki) i kaputy lecą :) Ale jest Mniam Mniam :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

gratefullde

Za szybko się płyty kończą :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

jamówię

Cytat: gratefullde w Czerwiec 16, 2016, 20:12
Słucham sobie Meddle Pink Floyd (wydanie z epoki) i kaputy lecą :) Ale jest Mniam Mniam :)


Czekaj na Husarrię...

gratefullde

Cytat: jamówię w Czerwiec 16, 2016, 20:37Czekaj na Husarrię...

Boję się, że ta Husariia mnie rozjedzie...
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

spalon

Ciekawy jestem jak wypadnie porównanie pre

jamówię


MAC

Ale, że skrzydlatej do LARa?
Raczej niespodzianki nie będzie. Wystarczy popaczyć na trzewia jednego i drugiego.

gratefullde

Tak, to zapewne zawodnicy startujący w różnych wagach.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

ahaja

Taka ciekawostka - na zdjęciu zaznaczone są układy przedwzmacniacza z korekcją ...

Nie zawsze liczy się ilość, a rozwiązania układowe.
Nie ma zbędnych nadplanowych złączek, bardzo krótkie ścieżki co widać.
Kompletnie odseparowana masa zasilania od audio - łączą się tylko w jednym słusznym punkcie ... ;-) To było wyzwanie jak gryzdoliłem pcb.


Piterski

U mnie porównanie Husarii będzie już dużo bardziej miarodajne. Szczerze to się trochę boje ale i liczę na dużo  8)

Gramofonu posłuchaj z 2-3 tygodnie poreguluj i napisz jak to odbierasz za jakiś czas i jakie są różnice do Fonciaka. U mnie w EV na nie których płytach na brak basu nie można narzekać.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

gratefullde

Takie poranne odsluszki :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

frywolny trucht

Na początku Andrzej Analogowy miał wizję ( z tego okresu pochodzi model gratefullde), że Ad Fontes ma współpracować z tanimi wkładkami MM o sporej podatności. To była faza, gdy próbował wręcz szukać jak najlżejszego materiału na rurkę. Pojawiły się więc ramiona węglowe. Ale... ale to się słabo sprawdzało z mniej podatnymi wkładkami MC. Rzeczywiście dźwięk był nieco za lekki. Sam miałem okazję przejść na współcześnie stosowane, cięższe ramię i porównać jak to gra w porównaniu z lekkim aluminiowym. I jest nieco inne granie, pełniejsze. Inna sprawa, że dochodzą indywidualne upodobania. Ktoś jednak może woleć zwiewniej  ;)
Natomiast kwestia różnic w wygodzie użytkowania- bezdyskusyjna.
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

Piterski

Ja bardzo jestem ciekaw wrażeń i opinii Gratefullde po jakimś czasie kiedy opadną pierwsze emocje.
U mnie zawsze tak jest taka huśtawka - zachwyt - zwątpienie  - refleksja już obiektywna chłodnym okiem.

Sam się zastanawiam by w którymś momencie kupić lepszy gramofon z bardzo dobrym ramieniem 10,5 lub 12".
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

gratefullde

Cytat: Piterski w Czerwiec 17, 2016, 09:48kiedy opadną pierwsze emocje.

Właśnie, też nastawiam się na dłuższe odsłuchy a stwierdzenia kategoryczne dopiero za jakiś czas. Nie ma się co wyrywać.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

gratefullde

#139
Cytat: frywolny trucht w Czerwiec 17, 2016, 09:38
Na początku Andrzej Analogowy miał wizję ( z tego okresu pochodzi model gratefullde), że Ad Fontes ma współpracować z tanimi wkładkami MM o sporej podatności. To była faza, gdy próbował wręcz szukać jak najlżejszego materiału na rurkę. Pojawiły się więc ramiona węglowe. Ale... ale to się słabo sprawdzało z mniej podatnymi wkładkami MC. Rzeczywiście dźwięk był nieco za lekki. Sam miałem okazję przejść na współcześnie stosowane, cięższe ramię i porównać jak to gra w porównaniu z lekkim aluminiowym. I jest nieco inne granie, pełniejsze. Inna sprawa, że dochodzą indywidualne upodobania. Ktoś jednak może woleć zwiewniej  ;)
Natomiast kwestia różnic w wygodzie użytkowania- bezdyskusyjna.


Miałem jeszcze poprzednio ramie alu, cięższe. Oczywiście nie tak ciężkie jak mosiężne ale w zupełności wystarczające pod wkładki o średniej podatności.
No nic, chciałem zmiany i ją mam :) Jak będzie dalej zobaczymy. Ten gramofon wymaga bardzo dokładnej i starannej regulacji. Plusem jest VTA bezstopniowe, idealnie sobie je w 3 sekundy ustawiam. Wszystkie zmiany słychać bardzo wyraźnie. Nieoceniony jest Clear Audio protractor.
Jest zabawa, jest przyjemność. Siadam i słucham i nie martwię się o nic :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

MAC

Cytat: gratefullde w Czerwiec 17, 2016, 10:36Nieoceniony jest Clear Audio protractor

A tak po naszemu to co to robi?

Wróć. Ślepota. Przeczytałem Protector a nie Protractor :)

Piterski

Dobra jak już znalazłem to tak dla niezorientowanych.

Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

gratefullde

Cytat: Piterski w Czerwiec 17, 2016, 10:51
Dobra jak już znalazłem to tak dla niezorientowanych.




Dokładnie o to biega :)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

rudy-102

Cytat: gratefullde w Czerwiec 17, 2016, 10:36Nieoceniony jest Clear Audio protractor.
Czy on jest wystarczająco długi żeby obsłużyć Ad Fontes?

gratefullde

Cytat: rudy-102 w Czerwiec 17, 2016, 12:50
Cytat: gratefullde w Czerwiec 17, 2016, 10:36Nieoceniony jest Clear Audio protractor.
Czy on jest wystarczająco długi żeby obsłużyć Ad Fontes?

I tak, i nie. Długość belki jest wystarczająca natomiast podziałka kończy się wcześniej.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

rudy-102

Ale podziałka wskazuje tylko odległość, czy jest to jeszcze do czegoś innego potrzebne?

gratefullde

Cytat: rudy-102 w Czerwiec 17, 2016, 13:03
Ale podziałka wskazuje tylko odległość, czy jest to jeszcze do czegoś innego potrzebne?

Wydaje mi się, że to jedyna jej rola.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

Piterski

Moim zdaniem ważne by belka starczyła punkt przesuwa się do niej równolegle zmienia się kont położenia ramienia i to wywołuje potrzebę obrotu wkładki. Dla rożnych długości jest różna.
Odczyt przydaje się pewnie dla kontroli punktu umocowania ramienia względem osi szpindla.
Nie zagłębiałem się tak bardzo w geometrię ale są to parametru powiązane z długością ramienia i przesięgiem.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

jamówię

Andrzej dotarła Husarria?bo moje wszystkie wysyłki już dotarły >:(

gratefullde

Godzinę temu jeszcze nie.  Będę w domu dopiero ok 21-22, dam znać
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9