Pre LAR LPS-1 made in Poland

Zaczęty przez kangie, Czerwiec 05, 2014, 08:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

rudy-102

Ale oni chyba nie robią w tej serii 1,5 μF. Widzę tylko 1,0 a potem już 2,2.

rudy-102

Cytat: McGyver w Listopad 12, 2017, 20:09Mundorf Supreme EVO Silver Gold Oil trochę przekraczają budżet
SESGO-1,5 kosztowałoby 160. Chyba jeszcze ujdzie.
Tylko, że kładzenie ich do tego sprzętu to nie wiem czy to nie przesada?

cdt

Odzyskać wkładu to raczej nie odzyskasz . Z drugiej strony to pomyślmy ile wydajemy na kable wtyczki i inne pierdoły  :) . Szkoda że nie ma Ondreja na forum on zawsze ma jakies fajne zamienniki . Mogę podpytać .

Jakub

Może najpierw sprawdź co ten kondensator robi.

MAC

Cytat: rudy-102 w Listopad 12, 2017, 19:58Ogólnie do przodu, wszystkiego więcej oprócz basu.

Cytat: McGyver w Listopad 12, 2017, 20:09Mundorf Supreme EVO Silver Gold Oil

Sorki McGyver ale ja znowu w kontrze  :)
Dwa lata zamiast słuchać muzyki straciłem na żonglerkę kondensatorami i qrde, prawie wszystkie przeze mnie przeszły...
Ten Mundorf (zresztą jak każdy inny Mundorf) ruszy bas i to bardzo. Pogrubi go mocno. Właśnie konkretnie te Mundorfy wywalałem z phonopre i zastąpiłem je Jantzenami Silver Gold Oil. Pre nabrało precyzji, sceny i utemperowało przewalony bas po Mundorfach.
Jeszcze płyty z epoki dało się słuchać ale współczesne tłoki (z założenia z przeciągniętym basem) brzmiały z Mundorfami tragicznie.
Mondorfrm pięknie możemy złagodzić wrzeszczący system. W każdym razie wszędzie ale nie do phono...


cdt

Ja w kolumnach wytrzymałem z nimi na basie 30 min . Też mi nie podpasiły . Ale tylko na basie mi nie podpasowały .

MAC


Piterski

Cytat: cdt w Listopad 12, 2017, 20:36
Ja w kolumnach wytrzymałem z nimi na basie 30 min . Też mi nie podpasiły . Ale tylko na basie mi nie podpasowały .
Darek ale ty miałeś tam wsadzone Mudorf ECap, a nie Supeme EVO i to w dodatku SilverGold.
Może Cynowe ZN dały by radę? Podobnież są w niskonapięciowych rozwiązaniach bardzo fajne.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.


elektroboy

#359
Cytat: masza w Listopad 12, 2017, 20:34
Cytat: rudy-102 w Listopad 12, 2017, 19:58Ogólnie do przodu, wszystkiego więcej oprócz basu.

Cytat: McGyver w Listopad 12, 2017, 20:09Mundorf Supreme EVO Silver Gold Oil

Sorki McGyver ale ja znowu w kontrze  :)
Dwa lata zamiast słuchać muzyki straciłem na żonglerkę kondensatorami i qrde, prawie wszystkie przeze mnie przeszły...
Ten Mundorf (zresztą jak każdy inny Mundorf) ruszy bas i to bardzo. Pogrubi go mocno. Właśnie konkretnie te Mundorfy wywalałem z phonopre i zastąpiłem je Jantzenami Silver Gold Oil. Pre nabrało precyzji, sceny i utemperowało przewalony bas po Mundorfach.
Jeszcze płyty z epoki dało się słuchać ale współczesne tłoki (z założenia z przeciągniętym basem) brzmiały z Mundorfami tragicznie.
Mondorfrm pięknie możemy złagodzić wrzeszczący system. W każdym razie wszędzie ale nie do phono...


Cytat: masza w Listopad 12, 2017, 20:34
Cytat: rudy-102 w Listopad 12, 2017, 19:58Ogólnie do przodu, wszystkiego więcej oprócz basu.

Cytat: McGyver w Listopad 12, 2017, 20:09Mundorf Supreme EVO Silver Gold Oil

Sorki McGyver ale ja znowu w kontrze  :)
Dwa lata zamiast słuchać muzyki straciłem na żonglerkę kondensatorami i qrde, prawie wszystkie przeze mnie przeszły...
Ten Mundorf (zresztą jak każdy inny Mundorf) ruszy bas i to bardzo. Pogrubi go mocno. Właśnie konkretnie te Mundorfy wywalałem z phonopre i zastąpiłem je Jantzenami Silver Gold Oil. Pre nabrało precyzji, sceny i utemperowało przewalony bas po Mundorfach.
Jeszcze płyty z epoki dało się słuchać ale współczesne tłoki (z założenia z przeciągniętym basem) brzmiały z Mundorfami tragicznie.
Mondorfrm pięknie możemy złagodzić wrzeszczący system. W każdym razie wszędzie ale nie do phono...


mam takie samo doswiadczenie jak masza. w roznych miejscach, pozycjach, urzadzeniach (preamp, kolumny, cd). praktycznie zawsze bylo tal samo, przesadzone akcentowanie, i u silver oil do tego mocno irytujaca swidrujaca gora... za kazdym razem z nimi wytrzymalem tak do 20 minut i to byly kondenzatory wygrzane. jedynnym typem ktory tak mocno nie akcentowal byly zn-y. te mi ale niestety nie odpowiadaly swoja "szaroscia". to jak by w pewien sposob filtrowaly kompresowaly dzwiek.  o prawda zn wprowadzaly porzadek ale kradly w moim systemie muzykalnosc.

rudy-102

Przy okazji ponownego, tym razem kompletnego rozebrania LAR`a zrobiłem dodatkową fotkę od dołu. Tu też ukrytych jest kilka elementów.


rudy-102

Powodem rozebrania był eksperyment, czy uda się za stosunkowo małe pieniądze coś poprawić. Postanowiłem wymienić wymienić kondensatory WIMA na coś lepszego. Kilka dni temu o tym rozmawialiśmy. Padło kilka propozycji. W końcu zdecydowałem się na Jantzeny Silver Z-cap. Cena? Kompletny taniofilizm - 17 euro z groszami za sztukę.
Dzisiaj przełożyłem i słucham muzyki. I japa mi się uśmiecha.

cdt


rudy-102

Niestety nie jest łatwo bo Jantzeny są o wiele większe i potrzeba trochę gimnastyki. Dodatkowo mają grubsze nóżki i trzeba rozwiercić otwory w płytce.


rudy-102

Tu archiwalne zdjęcie jeszcze z WIMAmi.



I aktualne po wymianie.
Takiego ładnego porządku już niestety nie ma.


Therion

HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102

Co się zmieniło w brzmieniu? Szczegóły. Jest ich teraz tyle, że to jest totalny odlot. Poprawiła się (albo po prostu pojawiła się) holografia. Wyraźniej słychać dźwięki które są bliżej i dalej od fotela. Bas jest OK, ale taki już był przedtem. Masa planktonu. Gdybym był wielorybem to pękłbym z przejedzenia :).


Fajnie jest.

Therion

HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102

Cytat: Therion w Listopad 15, 2017, 21:37
no i namówiłeś
A bałem się kupić lepsze kondy. Pewnie da się więcej wyciągnąć.


frywolny trucht

Cytat: rudy-102 w Listopad 15, 2017, 21:36holografia

A wiesz, że przeczytałem pytanie Theriona i pierwsze co mi przyszło do głowy to "holografia"?
Dziwne, nie?
:)
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

Therion

Tylko to zmieniłeś? Po prostu sztuka za sztukę?

Ja miałem awarię i pan Eugeniusz wymienił mi "element półprzewodnikowy" z SSM2019 na INA217 (lub odwrotnie, nie zaglądałem).

Zmiany w brzmieniu nie słyszę.
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102


Therion

HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

McGyver

Cytat: rudy-102 w Listopad 15, 2017, 21:40
A bałem się kupić lepsze kondy. Pewnie da się więcej wyciągnąć.
Zapewne da się więcej wyciągnąć, ale wątpię by się dało więcej wcisnąć. Lepsze kondy się zwyczajnie nie zmieszczą. A te co się zmieszczą, to Masza gada że wcale nie lepsze tylko do dupy.