Gramofon, który ZAGRA...

Zaczęty przez zukzukzuk, Czerwiec 13, 2014, 20:35

Poprzedni wątek - Następny wątek

zukzukzuk

Jak w tytule.

Gramofon, który zagra SŁYSZALNIE lepiej (dla MNIE!) od Duala CS 741Q + oryginalna wkładka Dual TKS DN 120 MCC  (prawdopodobnie odpowiednik - AT 30). 
Cena - 100-4000 zł. Chociaż jestem muzykomaniakiem i jak ZAGRA, to mogę stracić zdrowy rozsądek. Pieniądze to w końcu tylko papierki....

Warunek KONIECZNY - odsłuch w moim systemie!!!

Muzyka - klasyczna, chóry, a capella, jazz, a potem - praktycznie każdy rodzaj:) (oprócz metalu)...
Jak ma grać? Możliwie blisko natury (bez prądu!).

Szczegóły pod nr tel. 606 332 958.

Pozdrawiam!
Jacek

Measurements can provide a measure of insight, but are no substitute for human judgment.Why are we looking to reduce a subjective experience to objective criteria anyway?The subtleties of music and audio reproduction are for those who appreciate it.Differentiation by numbers is for those who do not.

wojtek41

Rozumiem, ze chcesz kupic..? Czyli moze do dzialu ogloszen...

gratefullde

#2
Moim zdaniem dzwoń ;)

http://www.hifi.pl/ogloszenie/audio/24/165275.php

Tylko może być ciut drożej ale też duuużo ciutów lepiej ;)

Obaczyłem, że to zupa z wkładką za ponad 5 koła i ramiączkiem za :)... informacyjnie zadzwonić jednak można, przedtem walerin zażyć należy ;)
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9


zukzukzuk

Dzięki za szybki odzew :)

Poczytam Wasze propozycje, ale póki co - to ja czekam na ofertę ;D
Oczywiście, że sam szukam też innymi "kanałami".

Wiele zależy od tego kto i jak daleko mieszka oraz czy mu się będzie chciało przyjechać...
Czekam więc spokojnie na ew. oferty.