Autor Wątek: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.  (Przeczytany 25749 razy)

Offline GregWatson

  • moderator
  • *******
  • Wiadomości: 7750
  • Ale o co chodzi ???
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 13, 2016, 10:25 »
Odebrałem dziś Galaxy S7

S7 czy S7 edge bo to też niezła torpeda?
Zestaw I: NAD C356BEE/MOD+MDC DAC, Micro Seiki DD-40, Ortofon Quintet Black, Denon DL-103R, LAR LPS-1, Ortofon Verto, KORG DS-DAC-100, Pioneer PD-9700, PDR-05, D-07, CT-959, Micro Seiki MX-5, Lovely Cube Premium, Sennheiser HD 600
Zestaw II: Pioneer A-88X, F-91, Micro Seiki MR-711, Micro M-7000/e, AT-440MLa,  Sony MDS JA20ES, Micro Seiki MX-1
Inne: Beresford TC-7220 MKII, KEF Q1, Q5

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 13, 2016, 12:45 »
Komu odebrałeś?

Dla sklepu. Jedenastego była premiera, wczoraj dotarł i był do odebrania ( i zapłacenia). W przedsprzedaży dawali free jeszcze takie gogle:



Tylko coś im nie wyszło i będą do odbioru za miesiąc.


ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 13, 2016, 12:49 »
Toń ajfonie :)



Najbardziej wstrząsające momenty tak od 9 minuty.
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 13, 2016, 13:13 »
S7 czy S7 edge bo to też niezła torpeda?

Bez Edzia. Bo poczytałem to:
http://www.spidersweb.pl/2016/03/samsung-galaxy-s7-edge.html
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2016, 13:17 wysłana przez frywolny trucht »
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Offline Keef98

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 5957
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 13, 2016, 15:05 »
Wracając do testów:

Tu iPhone wygrał ;)
Ale najwięcej wytrzymuje to:

;)

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 13, 2016, 15:40 »
Ale ostatecznie połamanie poszło lepiej z Ajfonem :)
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 13, 2016, 15:47 »
Jak rozumiem ajfon też szybciej płonie :)

ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Offline elem

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 8242
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 13, 2016, 15:52 »
O czym wy tu... :o  Są jakieś testy funkcji telefonu?  Mikrofon, słuchawka, bateria itp. potrzebne składowe telefonu już się nie liczą?  Który bardziej sieje falotrucizną w czaszkę?
Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 13, 2016, 15:56 »
 ;D
To bardzo istotne z którego telefonu ściągniesz dane po katastrofie lotniczej na przykład
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Offline Keef98

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 5957
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 13, 2016, 15:58 »
O czym wy tu... :o  Są jakieś testy funkcji telefonu?  Mikrofon, słuchawka, bateria itp. potrzebne składowe telefonu już się nie liczą?  Który bardziej sieje falotrucizną w czaszkę?
W kwestiach technicznych tj. OS, parametry, ekran to Szajsungi nigdy nie miały i nie będą mieć startu do Apple'a.
Szajsung ma androida, który jest gorszy od Linuksa, a Apple ma najlepszy na świecie system operacyjny iOSa. :)
A wiecie, co jest najlepsze u Apple'a? Wszystko jest "I" ;D

Offline Keef98

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 5957
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 13, 2016, 15:59 »
;D
To bardzo istotne z którego telefonu ściągniesz dane po katastrofie lotniczej na przykład
Od tego są czarne skrzynki, a nie fony zawalone słitfociami etc. ;) :P

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 13, 2016, 16:05 »
Jestem przekonany, że potrafisz znaleźć testy, gdzie Ajfon 6s dostaje w testach szybkościowych po dupie od Szajsunga :) Tak patrzę na rozdzielczości i też dość wieśniacko ajfon wypada :)
Jedyne co przemawia na korzyść Ajfona to szpan przed kolegami. Widzę po dzieciach swoich. One ślepo. Ajfon tylko Ajfon.

Że IOS jest cudowny, a Android głupi? Może ale IOS-a nigdy nie ogarniałem, a z Antkiem nie mam problemów.
Kedyś były problemy z jakością oprogramowania na Antka, ale patrzę, że minęły już dawno.
« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2016, 16:08 wysłana przez frywolny trucht »
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

MAC

  • Gość
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 13, 2016, 16:09 »
Gdyż albowiem dobry ajfon nie jest zły.

To mówiłem ja, od 10 lat uzależniony od ugryzia  ;D

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 13, 2016, 16:17 »
Aby do września. Obaczym co pokaże Apple. Ponoć procesor od... Szajsunga :) i brak wejścia słuchawkowego.

http://www.komputerswiat.pl/nowosci/smartfony/2015/48/kontrowersyjna-decyzja-apple-iphone-7-moze-nie-miec-jacka-audio-35-mm.aspx

Tak jak Koreańczyk rżnął długie lata na potęgę od Apple, tak teraz sytuacja zaczyna się nieco zmieniać:

ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

Offline Keef98

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 5957
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 13, 2016, 16:34 »
Całe życie żartowałam z iPhone'ów, jak Ty. Wiesz, kiedy to się skończyło? Odkąd sama go używam. :)
Poważnie, nabijałam się z cen, z tego szpanowania nadgryzionym jabłkiem, hipsterów, ale... Apple to ósmy cud świata.
Teraz zbieram na MACbooka PRO :)

Offline vasa

  • Słucham klasyki.
  • moderator
  • *******
  • Wiadomości: 7431
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 13, 2016, 16:43 »
Całe życie żartowałam z iPhone'ów, jak Ty. Wiesz, kiedy to się skończyło? Odkąd sama go używam. :)
Poważnie, nabijałam się z cen, z tego szpanowania nadgryzionym jabłkiem, hipsterów, ale... Apple to ósmy cud świata.
Teraz zbieram na MACbooka PRO :)
Ciekawe.
Miałem Samsunga, miałem ajfona, mam samsunga i istotnych  różnic nie stwierdzam.
No ale czego wymagać od kogoś kto nie rozróżnia kabli.

Wysłano niewygodnie to i byk może się zdarzyć.

Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: Lenco L450+Benz Micro ACE+stepup z Pre Q-Audio+Lyngdorf+Tuby DIY na Fostexach 206 + kable. Też nieistotne.

Jakub

  • Gość
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 13, 2016, 16:44 »
Ponoć procesor od... Szajsunga

Szajsung jest tam tylko podwykonawcą. Apple od lat samodzielnie projektuje swoje procesory mobilne.

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 13, 2016, 16:44 »
Ale mnie zmęczyło używanie Ajfona. Wszedłem w niego na etapie modelu 4, mam też na stanie 4S. Wszedłem bo sporo programów na Androida się wykrzaczało, wieszało. W pierwszym momencie było ŁAŁ. Ale jakość. Tylko przyszły inne problemy- z ergonomią, kolejne poprawki spowalniały go, mówiły kup nowy telefon, jakieś komedie z zasobami multimedialnymi, z autoryzowaniem komputerów, WTF? Aż...
Ktoś mi podsunął dwa lata temu pod nos LG G3 i Eureka! Po co się tak męczyć?
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

MAC

  • Gość
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 13, 2016, 16:49 »
Wszyscy w domu jadą od lat na ajfonach.
Androida nie używałem od lat bo się w nim nie łapię. Skomplikowana masakra.
Są też w domu dwa ajtablety (duży i mały). Daję sobie z nimi radę. 5 lat jadę na lapku ugryziu.

Ostatnio z telekomuny pomarańczowej przysłali mi jakiegoś tableta alcatela cyucuś w ten deseń.
Odpaliłem. Adroid. Zabłądziłem, Wyłączyłem. Schowałem.

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 13, 2016, 16:55 »
Ale słuchasz na nim muzyki? Przenosisz z kompa na telefon, z telefonu na innego kompa na przykład muzykę?
Tę zakupioną, tę ściągniętą? U mnie się czara goryczy przelała jak na nowym kompie po zrzuceniu zakupów i wyczyszczeniu telefonu, okazało się po jakimś czasie, że prawie połowa zakupów się nie zgrała na ajtunsa i szlag je trafił :)
Po prostu cudowności ergonomiczne. W Androidzie odbywa się to dokładnie jak w PC. Przenosisz i upuszczasz belegdzie. Tam gdzie chcesz. Nie da się prościej.
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor

MAC

  • Gość
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 13, 2016, 16:58 »
Nic takiego nie robię.
Telefon służy mi praktycznie tylko do dzwonienia, maili i internetu.
Muzyki mam w domu pod dostatkiem, poza domem trzeba dać uszom i ogłowie odpocząć :)

Offline Keef98

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 5957
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 13, 2016, 17:11 »
No ja mam Spotifaja na telefonie (Apple) i tablecie (Asus), bo to nie marnuje miejsca :) Czasem wrzucę jakiś koncert (z obrazem) lub film.
No ale czego wymagać od kogoś kto nie rozróżnia kabli.
Spoko, też mam z tym problem.
Miałam trochę Szajsunga S3, Xperię coś-tam z świecącym paskiem - odleciałam na obu. Uznałam, że czas się przerzucić na iPhone'a i jestem. W ogóle ten telefon jest wspaniały - wytrzymuje wszystko. Nawet nie umiem go zawiesić :)
P.S. I iPhone'a gra ze wszystkich najlepiej ;D

Offline vasa

  • Słucham klasyki.
  • moderator
  • *******
  • Wiadomości: 7431
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 13, 2016, 20:59 »


P.S. I iPhone'a gra ze wszystkich najlepiej ;D

Chyba w pchełki.

Wysłano niewygodnie to i byk może się zdarzyć.

Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: Lenco L450+Benz Micro ACE+stepup z Pre Q-Audio+Lyngdorf+Tuby DIY na Fostexach 206 + kable. Też nieistotne.

Offline Keef98

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 5957
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 13, 2016, 21:11 »
Pchełek nie używam, chodzi o wbudowaną kartę dźwiękową.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Online frywolny trucht

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 18795
Odp: Skóra fura i komóra no właśnie jaka komóra.
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 13, 2016, 21:20 »
Tymczasem Sferis zaczął przedsprzedaż LG G5.



Telefon z jakimiś wesołymi pierdołami dla różnych grup hipsterów, z taczającą się kamerką na czele.
Ale zaraz? Przecież nie musisz tego ładować i poprzestać na samym telefonie. Nasuwa się tylko pytanie, czy uczeń nie przegonił mistrza?
ZESTAW 1: Ad Fontes z dwoma ramionami, Benz Micro Glider SL i Philips GP 412 Mk2, pre Husariaa, MAP 306, MCD 204, Haydn Grand, JBL ES 150P, Sennheiser HD 598, OPPO PM-2, HA-1, Takstar 80 PRO V2, Akai GX 620, Teac X-1000M, Albedo Blue.
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93, Kimber Cable 8VS, Pioneer Monitor