Pre LAR LPS-1 made in Poland

Zaczęty przez kangie, Czerwiec 05, 2014, 08:24

Poprzedni wątek - Następny wątek

Jakub

To jest cyna do rur miedzianych.

Piterski

Do jakich tam rur  ;D normalna ołowiana cyna z dodatkiem miedzi, a nie np. srebra
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.


Therion

Cytat: rudy-102 w Listopad 15, 2017, 21:31
Tu archiwalne zdjęcie jeszcze z WIMAmi.




no dobra, spróbuję i ja tego.



I aktualne po wymianie.
Takiego ładnego porządku już niestety nie ma.


HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

Therion

HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102

One tak chyba kosztują. Jeśli dobrze pamiętam to za moją parkę zapłaciłem ok. 40€.

Therion

i co, po takim czasie nadal uważasz że warto było?
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102

Na początku byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Potem pewnie się przyzwyczaiłem :), ale nie próbowałem wracać do Wimy. Za tak niewielkie pieniądze wpływ był spory. Uważam, że warto.

Therion

Przyjechały kondy, zamontowałem i... szybko wylutowałem.

Mamy kompletnie inny gust. Dla mnie LAR stracił najfajniejszą swoją cechę - klimat, fun. Mało tego - pojawiły się w torze jakieś dziwne dźwięki w przerwach utworu (coś jak jak zakłócenia radiowe).

Wróciłem, do tego, co było.
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102

Cytat: Therion w Wrzesień 05, 2018, 01:10pojawiły się w torze jakieś dziwne dźwięki w przerwach utworu (coś jak jak zakłócenia radiowe).
Może po prostu usłyszałeś brudy na  ścieżce, które wcześniej były stłumione? Jantzeny przez pierwsze 30 godzin mogą wydawać się zbyt ostre, ale żadnych zakłóceń, cz zniekształceń przynajmniej u mnie nie generowały.
Cytat: Therion w Wrzesień 05, 2018, 01:10Mamy kompletnie inny gust.
A to pewnie tak. :) Każdy lubi co innego :).
Jak długo słuchałeś na Jantzenach?

McGyver

Cytat: Therion w Wrzesień 05, 2018, 01:10zamontowałem i... szybko wylutowałem.
Nie przeczekałeś okresu wygrzewania. Te kondy na początku grają za jasno, później się uspokoją. Należy poczekać ~50 godzin.
Chyba że Ci całkiem nie podejdą, to wtedy Obbligato Gold Premium należy wstawić.

Therion

Cytat: rudy-102 w Wrzesień 05, 2018, 07:43Może po prostu usłyszałeś brudy na  ścieżce


Podniesione ramię a w kolumnie (w jednym kanale) świerszcze jakieś, szumy - różne tony, pojawiały się i cichły, jak w zakłóceniach radiowych kiedyś było. Luty sprawdziłem, na wszelki wypadek poprawiłem - to samo.





Cytat: McGyver w Wrzesień 05, 2018, 10:24
Nie przeczekałeś okresu wygrzewania. Te kondy na początku grają za jasno, później się uspokoją. Należy poczekać ~50 godzin.
Chyba że Ci całkiem nie podejdą, to wtedy Obbligato Gold Premium należy wstawić.

Wiem, chciałem sobie włączyć cierpliwość, ale wcięło mi głębię (Rudy pisał zaś o holografii) i to mnie wkurzyło na tyle, że wylutowałem. Może jeszcze raz podejdę jeżeli nie popalę ścieżek.


Ale ale - powiedzcie mi. W oryginale LAR ma takie błyszczące luty, dlaczego moje są matowe? Cyna + srebro, kwas, pasta - wszystko jedno, są matowe.

HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

McGyver

Cytat: Therion w Wrzesień 05, 2018, 11:06Ale ale - powiedzcie mi. W oryginale LAR ma takie błyszczące luty, dlaczego moje są matowe? Cyna + srebro, kwas, pasta - wszystko jedno, są matowe.
No to masz odpowiedź dlaczego świerszczało. Kupiłeś tą cholerną cynę bezołowiową, którą naprawdę trzeba dobrze umieć lutować żeby zimnych lutów nie porobić. Wywal tą cynę i kup polską cynę ołowiową Cynel LC60. Wystarczy mała fiolka z 3zł. Będziesz miał piękne błyszczące luty jak w oryginale.

Therion

takie mam i jakby obie dały taki lut
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

McGyver

Obie są bezołowiowe. Ma być z oznaczeniem zaczynającym się od SN60. Cyną SN60 lutuje się łatwo, uzyskuje się ładne, błyszczące luty, łatwo uniknąć zimnych lutów.

moon

Pioneer PL-50L II + Ortofon 2M Bronze + LAR LPS-1+ Cayin MT-35S + Canto Grand

Piterski

Obie mają taki sam skład chemiczny SN60PB40 i spełniają te sama normę PN EN 29453.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.


dino

O ile mnie wzrok nie myli to obydwie cyny Theriona sa "audiofilskie" z srebrem :)

Therion

zgadza się
ałdiofilskie aż z nich kapie
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.

rudy-102

Cytat: Therion w Wrzesień 05, 2018, 11:06(Rudy pisał zaś o holografii)
Tak było. Więcej przestrzeni, więcej głębi, więcej detalu.


rudy-102

Jeśli dobrze pamiętam to od razu było sporo lepiej  niż w oryginale, tylko może trochę chudo. Po ok. 30 godzinach ładnie się wytłuściło i gra tak do dzisiaj.

rudy-102

Ach i jeszcze jedno. To tzw. wygrzanie było już zauważalne po mniej więcej dziesięciu godzinach. Z każdą następną płytą efekt się pogłębiał.

Therion

Będę gościł u siebie jeszcze jedno urządzenie. Jeżeli okaże się lepsze od LARa, to zostanie a LAR razem z kondami pocieszy kogoś innego. Jeżeli urządzenie lepsze nie będzie i LAR zostanie, wówczas jeszcze raz podejdę do tego tematu.

Przestraszyły mnie te dźwięki (szumy i piski), dlatego się wycofałem. Jeżeli to faktycznie cyna, to mogę spróbować jeszcze raz.
HI-END jest wówczas, gdy jesteś zachwycony. Ja jestem. Phast PP6L6, Audiolab 8200CDQ, Audio Academy Hyperion III LUX,  Transrotor Max,  Gold Note PH-10, Ortofon T-30, MC Rohmann, AT OC9/II, Denon DL 103R, AKG K702 i Sennheiser HD-660S. Kino Domowe: Denon AVR-X3500H. Poprzednio m.in. SE2A3, SE6V6, EL34, KT88, Ad Fontes itd.