Średnica kabla - prośba o pomoc w wyborze.

Zaczęty przez pullo, Maj 09, 2019, 20:17

Poprzedni wątek - Następny wątek

pullo

Witam wszystkich serdecznie.
Kilka miesięcy temu zacząłem "audio-zabawę", więc jestem laikiem w tym temacie, zatem proszę o wyrozumiałość.
Posiadam kolumny Melodiki (BL40Mk3), w obecnej chwili podpięte pod amplituner biwiringiem, ale z ciekawości chciałbym to zmienić na pojedynczy kabel,a dokładnie na Brown Sugar, i tu moje pytanie; czy warto iść w przekrój 4,5mm, czy nie przeginać i lepiej zakupić 3,3mm ? Długość kabla to 2 metry.
Z góry dzięki za wszelkie info i pozdrawiam

Jakub


dino


muda44

Kup sobie Chorda Clearway i zapomnij na zawsze o kablach .

finchers

muda44 tak też zrobiłem:) i  żeby mnie już więcej nie korciło ...wlutowałem je na sztywno w wzmaka;P
NAD 356 + mod, Tannoy revolution dc6t se, DAC Audio-gd 1.32, sznurki Chord, muza Daphile, Marantz cd 52

dino

Cytat: finchers w Maj 10, 2019, 10:43i  żeby mnie już więcej nie korciło ...wlutowałem je na sztywno w wzmaka;P
I w ten sposób diabli wzięli dyskusje o terminalach i widełkach/bananach  ;) ;D ;D (tfu znowu banany)

frywolny trucht

Zaintrygowaliście mnie tym Chordem. Drogi nie jest, pobawię się nim. Dziś przyszedł. Nawet całkiem grubasek i nieprzesadnie gibki.
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

Moriarty

U mnie Chord Clearway gra od circa kwartału. Podkarmia Zephyry od YB Audio. Jest OK.
YB Audio Zephyr (zwrotnica na ClarityCap), Yaqin MS-30L (modyfikacja: Sinus Audio), Marantz CD6006 (jako napęd), Topping D70, M&B Audio Cable Diamond, Neotech NEMOS-3080 UP-OCC, TAGA Harmony PF-1000, Yarbo 1100, Viborg VP1501

wiki

Ten srebrny ekran podpinacie pod coś? Czy jest luźny?
Kolumny JBL, transport, przetwornik, końcówka mocy (pro audio).
Kenwood Model 600, Sony 501, Lite przedwzmacniacz - działka

Moriarty