Pomóżcie z doborem kondów do zwrotnicy:)

Zaczęty przez tomasz_pianista, Październik 26, 2020, 22:29

Poprzedni wątek - Następny wątek

tomasz_pianista

Miałem się za to zabrać sto lat temu, ale jak zawsze czas się rozciąga. W moich Technicsach SB-M2 są typowe dla tamtej epoki kondy, które pewnie warto by wymienić po tylu latach. (zwłaszcza elektrolit...)

Niestety w ogóle nie mam doświadczenia w zwrotnicach. Ogólnie nie chciałbym wszystkiego projektować od zera (bo nie umiem), z resztą trafiłem tylko na jedną stronę Japończyka, który zmodyfikował zwrotnice w tych kolumnach. Zwrotnice są dwie na jedną kolumnę, dość ciasne i na pewno to ograniczy wybór...

Schemat zwrotnicy:

https://audiomaniacy.pl/index.php?topic=1905.msg186609#msg186609 - czyli 5.6,  8.2,  10 i 12 uf. Napięcie 100V.

Na zdjęciach wykręcony przeze mnie tył, na pozostałych widać drugą zwrotnicę i projekt pana z Japonii.

Upatrzyłem sobie Jantzen Alumen Z-cap, ale one są długaśne i na pewno nie będzie tego jak upchać na oryginalnych płytkach.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie:)  :np:
Grupa ratowania poziomu.


Piterski

Cytat: tomasz_pianista w Październik 26, 2020, 22:29Upatrzyłem sobie Jantzen Alumen Z-cap
Jeden z kolegów z innego forum znalazł coś takiego i nawet to sobie chwali.

WEET WMH Replace Jantzen Audio
https://www.ebay.com/itm/1PC-WEET-WMH-Replace-Jantzen-Audio-5-6uF-100VDC-3-Crossover-Pure-Aluminum-Foil/233663999680?_trksid=p2504926.m5232.l9681

Ja szukałem czegoś neutralnego i dlatego polecam Clearity Caps CSA
http://www.claritycap.co.uk/products/csa.php
Są tańsze od tych użytych przeze mnie CMR ale moim zdaniem równie dobre.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

miniabyr