stereo za 1000 maks. 1500

Zaczęty przez Keef98, Maj 06, 2015, 14:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

frywolny trucht

Słuchałem na wystawie AVS 2015, grały fajną przestrzeń i średnicę. Takie raczej czarusie do niedużego, niewygłuszonego pomieszczenia, niż audiofilskie  dzielenie włosa na czworo z dużymi skokami dynamiki. Raczej nie brać tych najmniejszych. Zdecydowanie odstają możliwościami od środkowego modelu.
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

vasa

Nie znam się, nie słuchałem, zarobiony jestem.
Ale dla miłośniczki ostrego, gitarowego grania w wieku przedalkoholowym wygląd i legenda doskonała :)
Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

kawosz

'' A może tak przy okazji poznać drogę starych pierników Technics i Altusy "  ;)

Keef98

Altusy mam w domu.
A Les Paule fajne (z wyglądu). Nawet bardzo. Cherry z uśmiechem na gębie bym "adoptowała" ;)

frywolny trucht

One na żywo wyglądają jeszcze bardziej cowboy'sko :) Tylko rogów byka i lassa brakuje  ;D
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

Keef98

Zgodnie z poleceniem mam napisać coś o Musical Fidelity A1, tylko ja na prawdę nie wiem, co.
Fajne :)
W sumie wolałabym napisać po przeglądzie, ale niech się dzieje Wasza wola.
Wypięłam NADa 140, podpięłam MF A1, z którym najpierw były problemy, teraz jest bardzo OK, a po przeglądzie będzie bardziej OK. ;)
Na razie z podstawowych zmian:
- lepsze pre, jest także do MC (choć tych wkładek na razie nie planuję, ze względów finansowych),