Pink Floyd-ostatnia inkarnacja

Zaczęty przez jamówię, Listopad 09, 2016, 18:14

Poprzedni wątek - Następny wątek

rudy-102

Cytat: Wireless w Listopad 24, 2016, 15:31życzonka z 2011 roku mają dodatkowe gadżety - plakat, pocztówkę. Te chyba nie - sprawdzę zawartość okładek w obydwu przypadkach i dopiszę
Moje mają na pewno pocztówkę, a czy plakat też jest? Zaraz idę do mieszkania na przerwę na kawę to sprawdzę.
Cytat: Wireless w Listopad 24, 2016, 15:12zwierzaczki
- nie trzeszczą, nie są porysowane, grają b. dobrze IMHO. Stan idealny. Mówilem - JPC daje ostatnio ciała.
Ale ta płyta była fabrycznie zafoliowana.

Wireless

Cytat: rudy-102 w Listopad 24, 2016, 15:56
...
Ale ta płyta była fabrycznie zafoliowana.


No to ja już nie wiem. Wychodzi na to, że JPC bierze od producentów, hehehe, towar gorszego sortu po niższych cenach ... ??? No bo u mnie nic nie czeszczy. Ja słyszę 2 różnice w porównaniu do 2011 roku
- cichszy winyl
- jaśniejszy mastering
Pozdrawiam, Wireless

Wireless

Co do zawartości WYWH
- w 2016 i w 2011 roku są pocztówki
- w 2011 mam dodatkowo plakat (2016 nie ma plakatu)
- foliowa torebka, w którą płyta jest firmowo zapakowana
   * w wydaniu z 2011 roku ma naklejki z obydwu stron
     - z jednej strony te mechaniczne ręce charakterystyczne dla WYWH
     - z drugiej strony pływak pływający w piasku
   * w wydaniu z 2016 roku - tylko jedna naklejka - ta z mechanicznymi rękami
Jakość poligrafii, IMHO, zbliżona, jeśli nie taka sama - póki co jedyna poligraficznie skażona to Animals :)

Pozdrawiam, Wireless

elem

Cytat: Wireless w Listopad 24, 2016, 16:00JPC bierze od producentów, hehehe, towar gorszego sortu po niższych cenach

Nieee :) Bierzemy z tego samego źródła, po prostu pech Rudego. To zbyt poważna firma aby mogła sobie pozwolić na jakąś lewiznę.
Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2  MKII ; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

Wireless

Cytat: elem w Listopad 24, 2016, 16:20
Cytat: Wireless w Listopad 24, 2016, 16:00JPC bierze od producentów, hehehe, towar gorszego sortu po niższych cenach

Nieee :) Bierzemy z tego samego źródła, po prostu pech Rudego. To zbyt poważna firma aby mogła sobie pozwolić na jakąś lewiznę.


:) Ja sobie żartuję, bo faktycznie nieco dziwnie przygody Rudego wyglądają w powiązaniu np. z moimi przypadkami :)
Pozdrawiam, Wireless

rudy-102

Cytat: Wireless w Listopad 24, 2016, 16:09Jakość poligrafii, IMHO, zbliżona, jeśli nie taka sama
W porównaniu z oryginałem to przesadzili z kontrastem, ale ja wrażliwy na tym punkcie jestem i innym nie musi to przeszkadzać.

rudy-102

Cytat: elem w Listopad 24, 2016, 16:20po prostu pech Rudego. To zbyt poważna firma aby mogła sobie pozwolić na jakąś lewiznę.
Też tak mi się wydaje. Za kilka dni dojdą "poprawki" to napiszę jak to wyszło.

rudy-102

Dostałem maila od jpc,że wysłali paczkę z nowymi zwierzakami i protokół oględzin ???. Ciekawy jestem co tam jest napisane.

rudy-102

Paczka doszła. Podesłali obydwie płyty. Animals i Obscured by Clouds. Płyty były tym razem otwarte i sprawdzone. Wyjęte z oryginalnych kartonowych koszulek i  włożone w nowe wyściełane koperty. Całość dodatkowo (płyta i okładka osobno) wsunięte w specjalną folie ochronną i zabezpieczone gumką. Pełny profesjonalizm. Jako przepraszam dostałem jeszcze bawełnianą torbę do transportu płyt. Jestem pod wrażeniem.
Na talerzu mam właśnie "Animals" i tym razem gra bardzo ładnie.

jamówię

A jak gra versus epokowe Twoim zdaniem?

rudy-102

Niestety nie mogę nic powiedzieć bo nie mam własnego wydania z epoki. Słyszałem je ostatni raz ponad dwadzieścia lat temu to nie będę się wypowiadał. Mogę jedynie porównać do CD - jest dużo lepiej.

elem

Grudniowa data premiery A Momentary Lapse of Reason odwołana.  Styczeń/luty to nowy termin. Być może razem z The Final Cut.
Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2  MKII ; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

jamówię

Czyli słusznie przewidywałeś,że nic z tego w grudniu nie będzie :)

tomasz_pianista

A po co wznawiać taką kiepską płytę?:P

Mam to na półce, chyba raz posłuchałem, niestety Momentary... strasznie się zestarzało.
Grupa ratowania poziomu.

tatachabera

Cytat: tomasz_pianista w Grudzień 07, 2016, 11:35A po co wznawiać taką kiepską płytę?

Mam to na półce

Pewnie każdy chce tak jak Ty postawić ją na półce  :P
Denon DP-59L, Kenwood KD-8030, Pre Phono MPW,  DL-103R, AT-430E, Elac ESG 796, Emotiva XPA-2, Emotiva XSP-1, Aria 926, CT-S710, Denon 3910,
STR-GX70ES, ST-SB 920 QS

christo

Cytat: tomasz_pianista w Grudzień 07, 2016, 11:35A po co wznawiać taką kiepską płytę?:P
Bardzo lubię tę płytę - to jedna z moich ulubionych.

Victor QL-A70 (103R, Ortofon Rondo Blue), Ear834p clone by LH + trafa, 300B SET, ART Stiletto 6, Denon DVD-3910

tomasz_pianista

Każdy ma swój gust, ponoć dobra muzyka, to ta, która nam się podoba:)

pozdrawiam
Grupa ratowania poziomu.

krzysiek

Nie wytrzymałem i kupiłem sobie Meddle z bieżącej reedycji.

Dziś usiadłem i porównałem z wydaniem angielskim z epoki. Mój egzemplarz nie jest NM, początek Echoes ma wkurzające szumy z rowka, ale nie pyka, nie jest zdarty i później gra, jak trzeba.
A7/B6 HTM na deadwaxie (Harry T. Moss, mastering engineer)

Przesłuchałem połowę Echoes. Anglik z epoki to dużo powietrza, bardzo czysta góra, ogromny zakres dynamiczny (zawsze przyciszam ping na początku płyty), przy czym później jak się rozkręci lubię głośno posłuchać i nic kompletnie nie drażni. Bas na tej płycie jest przepotężny. Wspaniała perkusja. Wszystko, jak trzeba. Można słuchać bardzo głośno i chce się jeszcze. To jedna z moich płyt demo, uważam, że to wspaniale zrealizowany album. Po prostu taki dźwięk mi odpowiada.

Potem zapuściłem remaster. W momencie, gdy po pingu wchodzi bas i perkusja, to te instrumenty są wycofane, jakby przyciszone. Wrażenie takiego kulturalnego, poukładanego dźwięku, zupełnie jak nie Grundman, gdzie ten grundmanowy bas? Słuchając remastera po angliku mam wrażenie, że jakby trochę ciszej, choć z drugiej strony we fragmencie, gdzie jest wokal i bodajże organy, ten dźwięk robi się moim zdaniem krzykliwy i męczący. Dźwięk wydaje się być poprawny, tylko że właśnie, poprawny to chyba słowo klucz, bo nic mnie w tym dźwięku nie porywa. Anglika chce się słuchać, ta płyta to cudo! Słuchając remastera jest "meh", chcę już wrócić do anglika. Nawet z tym zaszumionym początkiem.

disklejmer: proszę wziąć pod uwagę, że to moja subiektywna opinia, odsłuch był w moim gabinecie, w którym pracuję (raptem 12m2), a sprzęt budżetowy: źródło Sony PS-X65 i Denon DL-103R -> SUT Denon -> Nuda MM -> wzmacniacz Rotel -> budżetowe Dynaudio.

disklejmer dwa: może jak ochłonę to posłucham jeszcze raz, świadom jestem tego, że do testu podchodziłem z gorącą głową i założeniem, że płyta z epoki i tak zagra lepiej :)
Modwright KWI-200, Dynaudio Special 25, Chord Qutest, poprzednio na forum jako blackholesun

miniabyr

Ważne ,że masz własne zdanie . Problem z masterami jest taki ,że obecnie wykonują je ludzie ,którzy w ogóle mnie mieli nic wspólnego z technologią analogową i całą robotę robią w domenie cyfrowej ,która jest po prostu tania ,łatwa i przyjemna w uzyciu . Niestety efekt takiego poprawiania bardzo często jest daleki od naszych oczekiwań.
Szkoda życia na chujowy dźwięk !

gratefullde

Nie mam jeszcze nic z obecnych reedycji ale mam porównanie do The Wall z epoki i tego wydania przed 2016. Niestety wrażenia takie jak kolega blackholesun. Pisałem już o tym do Tomka i chyba z ciekawości wezmę obecną reedycje, za jakiś czas, by sprawdzić czy coś się zmieniło.
Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

osiek

#120
Ma Mikołaja dostałem WYWH. Nie za bardzo miałem jak porównać do wydania z epoki, porównywałem do wrażeń z pamięci i do CD. Płyty dawno nie słuchałem. Na plus na pewno tzw stereofoniczne. Akurat tej płyty nie kojarzyłem jako płyty z efektami. Jeśli chodzi o barwę to wydawało mi się, ze brzmi nieco cieplej a to wyższa średnica była jakby lekko odchudzona. Generalnie brzmi dobrze. W porównaniu do CD gra raczej fajniej. Trzeba będzie kiedyś dokładniej porównać i dorzucić do tego wydanie LP z lat, bo na razie gdzies z tylu głowy jakiś niedosyt jest. Może nieuzasadniony.

elem

A Momentary Lapse of Reason i Final Cut  - w piątek premiera. Cena "audiomaniakalna" - 79 zł.
Ready to ship :)
Feickert Twin, SME V, DV XX2MKII;  CEC TL51,DX51,DX71,
Olive Opus 4; Sensor 2  MKII ; Bonasus; Gauder Arcona 60, Tesla ARZ 6604- Voigt Pipe

gratefullde

Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9

fotobia

gdzie można zamówić, byłbym bardzo chętny :)
Luxman PD 284, Advance Acoustic EZY-80, Art DJ Pre II, JMLAB Cobalt 816S

gratefullde

Kondo KSL M7 Tube Preamplifier by Mac (bez szumu brzmi cudownie)~ Accuphase Clone Power Amplifier ~ 6S33S Ad Fontes Integrated Amplifier ~ Audio Nirvana by InAudio ~ Sony PSX-70 ~ pre phono MM/MC tube ecc83 Gennett ~ Dynavector 20x2 ~ Questyle CMA 600i ~ Denon AH-D7200 ~ NeoTech  ~ Tellurium Q Black II ~ Yamaha CDX-9