Autor Wątek: Malinowe granie  (Przeczytany 744 razy)

Online christo

• maniak
Malinowe granie
« dnia: Październik 18, 2016, 08:54 »
Jestem całkowicie zielony jeśli chodzi i odtwarzacze plików, strumieniowe itd... Ponieważ ostatnio jestem przeziębiony (a przeziębiony facet - wiadomo) zachciało mi się czegoś, co będzie grać bez konieczności wstawania z kanapy. Swego czasu czytałem trochę o odtwarzaczch zbudowanych na Raspberry Pi. Na AS jest całkiem obszerny wątek na ten temat ale nie lubię tam zaglądać. Może ktoś z was ma jakieś doświadczenia w tej dziedzinie? Chodzi mi w szczególności o dobór DAC'a. Jest tego sporo: są na różnych kościach (PCM5102, PCM5122, ES9023 i inne). Docelowo chciałbym dorobić do tego porządne zasilanie i może (choć niekoniecznie) wyświetlacz. Sterowanie: tablet, smartfon. Dlaczego Malinka? Bo mała i tania. Jakieś pomysły..?

Offline Wireless

• maniak
  • winyl i pliki - oto przyszłość muzyki ;)
Odp: Malinowe granie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 18, 2016, 09:02 »
christo:

porczytaj wątek:

http://audiomaniacy.pl/index.php?topic=909.0

Tam jest o RPI.

W międzyczasie Linn wypuścił swój firmware na Malinkę - w efekcie z Malinki zrobił się 100% kompatybilny (funkcjonalnie) DS. Włącznie z Radiem etc.

Pozdrawiam, Wireless

Online christo

• maniak
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 18, 2016, 13:00 »
Dzięki. Poczytałem trochę - głównie opisane jest połączenie  z Digi+. Mnie natomiast interesuje zbudowanie kompletnego playera (nie mam zewnętrznego DAC'a) z wyjściem analogowym RCA i zastanawiam się co wybrać. Najpopularniejszy jest hifiberry dac+ i hifiberry dac+ pro No ale są też inne (Allo, iqaudio, Sabre...). Koszty podobne.

Offline Wireless

• maniak
  • winyl i pliki - oto przyszłość muzyki ;)
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 18, 2016, 13:20 »