Czy posiadacie jakieś zabytkowe autko poniżej 1992r

Zaczęty przez Mikut1982, Sierpień 03, 2019, 16:33

Poprzedni wątek - Następny wątek

vasa

Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.


tomekkk1


vasa



Cytat: AudioAddicted w Grudzień 14, 2020, 22:02
Cytat: vasa w Grudzień 14, 2020, 21:55Passat sedan?

Również nie :)

Jak nie skoro tak? Sufler podpowiada że; "
To passat b2 na rynek usa, nazywa sie Quantum."

[emoji377][emoji1634]

Zestaw pierwszy: Oracle Delphi+SME3009III+Transfiguration AXIA+Phono Borbely+Amplifon WT30+Tannoy Stirling+Nieistotne kable
Zestaw drugi: szukam plikodaja+Lyngdorf+elektrostaty Audiostatic z dedykowanym subem+ kable. Też nieistotne.

tomekkk1

Cytat: vasa w Grudzień 14, 2020, 22:55


Cytat: AudioAddicted w Grudzień 14, 2020, 22:02
Cytat: vasa w Grudzień 14, 2020, 21:55Passat sedan?

Również nie :)

Jak nie skoro tak? Sufler podpowiada że; "
To passat b2 na rynek usa, nazywa sie Quantum."





Bo tak dokładniej to jest Santana na tej samej platformie - zwana w USA Quantum ;) ;D








Coś o autku - jest to GL5, a owy egzemplarz jest bardzo mocno poszukiwany przez entuzjastów do uchwycenia na foto - bo najprawdopodobniej jest to jedyny Quantum w UK. Ja trafiłem na niego przypadkiem w Leeds, jadąc z moją Panią na zakupy (wlazła nawet w kadr powyżej   ;D ). Właściciel siedział w środku, więc porozmawiałem z nim chwilę, po czym zapytałem czy mogę posłuchać silnik, porobić foty, doradziłem też co ma do naprawy (jeden popychacz zaworów do wymiany). Rocznik 1985, w posiadaniu ma go czternaście lat :)

naprawiak

#330
Cześć, skorzystam z okazji i się przywitam jako nowy na forum :)

A oto maluszek, co zajmuje mi garaż cały rok, ruszany tylko do przeglądu / mycia / tankowania.
1989, FL  8)

Mikut1982

Maluszek piękny.  Już ich prawie nie ma na naszych drogach..  ja ostatnio sam zmieniałem tarcze i klocki w swoim staruszku..  sam bo mechanik predzej stwierdził że klocki są jeszcze dobre...  i tak też było..  same klocki ok ale rdza jaka tam była to mnie zszokowała.  Robilem sam bo mechanik nie miał czasu. Tarcze już biły przy hamowaniu... nawet na przeglądzie wychodziło że jest wszystko OK.  Kazdy patrzył i mówił jedz , masz jeszcze okładzine..  czy nikomu już nie chce się takich rzeczy robić.

Mikut1982

Rozebrałem to wszystko....klocki były zapieczone.    Wybijałem je młotkiem.  Jak takie coś miało hamować.

Mikut1982

A to najlepsze.  Druga strona tarczy.

Mikut1982

#334
Moim zdaniem mechaników już prawie nie ma.  Sam.sam ogarnąłem temat , nasmarowałem prowadnice,  tarcze odtlusciłem ....i  już wiem jak taki zabieg  zrobić samemu... zaufałem mechanikowi i tak jeździłem... nie wiem czy tył w ogóle hamował..

Mikut1982

Robię teraz u klienta i ma w garażu pięknego mercedesa..  mały przebieg 145 tys.  Niestety w ogóle nim nie wyjeżdża... stoi sobie i zbiera kurz.

Piterski

Cytat: Mikut1982 w Maj 08, 2022, 18:23Moim zdaniem mechaników już prawie nie ma.
Ja bym raczej powiedział, że dobrych mechaników jest już coraz mniej.
Ci co są niestety za taką pracę musieli by wystawiać wyższe rachunki bo z czegoś muszą żyć, a to dla większości kierowców tych aut było by szokujące bo to się przecież nie opłaci. Tak więc posiadanie oldtimera zaczyna być hobby dla majsterkowiczów lub zamożniejszych pasjonatów.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

frywolny trucht

Może dlatego nie wyjeżdża, bo z tyłu stoi Bentley?
ZESTAW 1: Technics SL 1200 GR, Hana EL, pre Husariaa, Roksan K3, ProAc Responce D2D, OPPO PM-2, HA-1, Akai GX 75
ZESTAW 2: Dual 1019 z AT 95E, Marantz 2216, Marantz 5220, Jamo Concert C 93

Mikut1982

Bentley też mało jeździ..   ma jeszcze inne auta😉

Old Man Kensey

U mnie też tylne tarcze do wymiany, a na pewno do konkretnego szlifowania... Też raczej sam ogarnę, obym tylko znalazł dość czasu 🙃
System analogowy: Ad Fontes + Denon DL-110 + NUDAmini + Alauda 6C4C SET + NuPrime AC-4 + Zu Audio Omen

Mikut1982

No moje już do przetoczenia się nie nadawały.    Przód i tył kupiłem z Ate,  myślę ze to dobra firma.

Piterski

ATE jest ok. Zawsze brałem od nich nigdy nie miałem z nimi problemów nie wypaczały się i nie miały bicia.
Tor cyfrowy: Esoteric K01 - Gryphon Diablo 120.
Tor Analogowy: Phasemation PP-300 - Pioneer PL70II - RCM Sensor2.
Kolumny: Electro Voice Interface "Delta". Kable: Furutech, Hijiri - Harmonix, by Melepeta, Yarbo 1100.

Melepeta

Z tym wypaczaniem i biciem, to nie taka prosta sprawa. Mógłbym Wam to wyjaśnić, ale nie da się tak w kilku słowach.
Sprzęt jest dla muzyki, nie odwrotnie.

Old Man Kensey

Arek, prośba mimo wszystko o wyjaśnienie. Nie ma to jak posłuchać fachowca. Serio piszę, też się mocno zastanawiam, czy samo przeszlifowanie tylnych tarcz hamulcowych wystarczy i czy nie będzie konieczna wymiana... Małżonka niewiele hamulców używa, auto 99% po mieście jeździ.
System analogowy: Ad Fontes + Denon DL-110 + NUDAmini + Alauda 6C4C SET + NuPrime AC-4 + Zu Audio Omen

Melepeta

Jeśli trzymają wymiar, to można próbować szlifować. Ale to musi zrobić dobry fachowiec, bo może być gorzej, niż przed szlifowaniem. Ja raczej wymieniłbym. I nie koniecznie na ATE. Wystarczy Hella. Tarcze nie muszą być z najwyższej półki, co innego klocki. No i najważniejsze, żeby piasty nie miały bicia.
Sprzęt jest dla muzyki, nie odwrotnie.

Old Man Kensey

Dzięki za wskazówki, będę działać 💪
System analogowy: Ad Fontes + Denon DL-110 + NUDAmini + Alauda 6C4C SET + NuPrime AC-4 + Zu Audio Omen

Mikut1982

Zobaczcie na jaki rarytas trafiłem...

Mikut1982


Mikut1982

Czysciutki,  zadbany..  w idealnym stanie..   

Mikut1982

Stoi u mechanika... ktoś dostał w spadku pokoju..  tyle wiem.