Autor Wątek: Jazz, tylko jazz  (Przeczytany 501817 razy)

sonus_fan

  • Gość
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2675 dnia: Stycznia 28, 2022, 21:02 »
Być może spłycam. To kwestia gustu i właściwie nie podlega dyskusji. Dla mnie żadna płyta tego tria nie jest nudna.

Offline GB

  • Księciunio
  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 4274
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2676 dnia: Stycznia 28, 2022, 21:04 »
Być może spłycam. To kwestia gustu i właściwie nie podlega dyskusji. Dla mnie żadna płyta tego tria nie jest nudna.
Są bardzo podobne do siebie. Choć miło się słucha.
______________
Pozdrawiam
Grzegorz

masza19

  • Gość
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2677 dnia: Stycznia 28, 2022, 21:25 »
Nie znałem wcześniej. dzisiaj pojawiło sie na Tidalu.
Fajny lekki jazzik dla miłośnika Hammonda  U+1F44D

Offline GB

  • Księciunio
  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 4274
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2678 dnia: Stycznia 28, 2022, 21:45 »
Nie znałem wcześniej. dzisiaj pojawiło sie na Tidalu.
Fajny lekki jazzik dla miłośnika Hammonda  U+1F44D
Z piano też grają.
______________
Pozdrawiam
Grzegorz

Offline moon

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 3376
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2679 dnia: Lutego 01, 2022, 16:20 »
fajna plyta z Blue Note.

&feature=emb_imp_woyt
Ad Fontes + Ortofon 2M Bronze + LAR LPS-1+ Cayin MT-35S + Canto Grand

ziko369

  • Gość
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2680 dnia: Lutego 01, 2022, 18:39 »
No może być nieźle 😜

Offline moon

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 3376
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2681 dnia: Lutego 01, 2022, 20:13 »
Jest niezle, na spoti całość
Ad Fontes + Ortofon 2M Bronze + LAR LPS-1+ Cayin MT-35S + Canto Grand

Offline moon

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 3376
Ad Fontes + Ortofon 2M Bronze + LAR LPS-1+ Cayin MT-35S + Canto Grand

Offline miniabyr

  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 9508
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2683 dnia: Lutego 10, 2022, 12:47 »
Dominik Wania - dla mnie objawienie kiedy go poznałem z jego płyt. Jestem pod wrażeniem!
Już niedługo  w eterze usłyszymy ponownie " Mówi głos Radia Wolana Europa - Głos wolnej Polski " XXXXX XXX

Offline tomasz_pianista

  • maniak
  • ******
  • Wiadomości: 1767
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2684 dnia: Lutego 16, 2022, 20:58 »
Wygrzebałem dzisiaj takie dwa Blue Note'y w sklepie w Kato za bardzo małe pieniądze w świetnym stanie. Wydania z wczesnych lat 70', więc nie first press, ale dźwiękowo ekstra! To są te całe niebieskie labele, uważam, że bardzo dobrze grają, a nie zabijają ceną jak pierwsze wydania. Mam ich już nawet sporo 8)

Kurczę, no jednak wolę stare wydania. Mam też dużo reedycji BN, w tym Tone Poet, ale największą radochę mam z tych staroci. To niekoniecznie jest lepszy dźwięk wobec tak zmasterowanej serii Tome Poet, ale jakiś lepszy "groove" mają i taką soczystość. 8) No i okładki klimatyczne, piękny stary papier.
Grupa ratowania poziomu.

masza19

  • Gość
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2685 dnia: Kwietnia 02, 2022, 08:32 »
O!


Offline GB

  • Księciunio
  • maniak
  • *******
  • Wiadomości: 4274
Odp: Jazz, tylko jazz
« Odpowiedź #2686 dnia: Kwietnia 02, 2022, 11:16 »
Wygrzebałem dzisiaj takie dwa Blue Note'y w sklepie w Kato za bardzo małe pieniądze w świetnym stanie. Wydania z wczesnych lat 70', więc nie first press, ale dźwiękowo ekstra! To są te całe niebieskie labele, uważam, że bardzo dobrze grają, a nie zabijają ceną jak pierwsze wydania. Mam ich już nawet sporo 8)

Kurczę, no jednak wolę stare wydania. Mam też dużo reedycji BN, w tym Tone Poet, ale największą radochę mam z tych staroci. To niekoniecznie jest lepszy dźwięk wobec tak zmasterowanej serii Tome Poet, ale jakiś lepszy "groove" mają i taką soczystość. 8) No i okładki klimatyczne, piękny stary papier.
O fajnie, muszę zacząć odwiedzać takie miejsca.
______________
Pozdrawiam
Grzegorz