Jaką szlifierkę mimośrodową kupić?

Zaczęty przez paul_67, Wrzesień 03, 2021, 19:34

Poprzedni wątek - Następny wątek

paul_67

Mam i męczę się z Bosch PEX 220 A.Kupiłem  parę lat temu i myślałem,że do  celów amatorskich wystarczy.Jest słabiutka, a co za tym idzie mało wydajna.W jakimś rankingu dostała 2 miejsce, ale to kpina.O szlifowaniu drewna dębowego nie ma nawet co marzyć.Czytam, oglądam i nachodzą mnie coraz większe wątpliwości w co warto zainwestować.Chciałbym zrobić duży krok jakościowy.Budżet z 1000 zł.Co macie, co polecacie?

paul_67


wiki

Ładna.....
Nie znam się zupełnie.... nie pomogę Ci....  :(
Kolumny JBL, transport, przetwornik, końcówka mocy (pro audio).
Kenwood Model 600, Sony 501, Lite przedwzmacniacz - działka

paul_67

Rozumiem :) Nie o piękno chodzi, ale żeby spełniała swoje zadanie.

wiki

Ostatnio od kumpla pożyczałem, dobrze się pracowało ale nie pamiętam co to było, nie zwróciłem uwagi.....
Kolumny JBL, transport, przetwornik, końcówka mocy (pro audio).
Kenwood Model 600, Sony 501, Lite przedwzmacniacz - działka

rudy-102

Cytat: paul_67 w Wrzesień 03, 2021, 19:34Mam i męczę się z Bosch PEX 220 A.Kupiłem  parę lat temu i myślałem,że do  celów amatorskich wystarczy.Jest słabiutka,
Ja mam PEX 400 AE i nie narzekam. Dębu jeszcze nie smakowała, ale wiele innych tak i nie było problemu.
Ale jak szukasz czegoś na prawdę dobrego to polecam Festool, tylko że drogo. Tym pracują moi stolarze.

paul_67

 Festool ROTEX RO 150 FEQ mam w pracy.Niestety nie szlifowałem drewna, więc się nie wypowiem.Na pewno niezawodna, ale i za droga.

paul_67

Myślałem też o tej, ale czytałem na jakimś rosyjskim forum, że awarii ulega wirnik (jak wynikało z tłumaczenia), ale mi się wydaje,iż raczej chodziło o stopę bo widziałem już rozwaloną, czego w Boschu nie udało mi się zrobić.

paul_67

Z Boscha to raczej coś z serii niebieskiej.Chyba ten model mam w pracy.

rudy-102

Jak Cię ten język nie przeraża to tu masz porównanie większości chodliwych modeli.