thule audio

Zaczęty przez Thevilree, Marzec 20, 2024, 18:05

Poprzedni wątek - Następny wątek

Thevilree

Witam wszystkich.
Nowy na tym forum jak i na jakimkolwiek wogóle.
Jakbym co nabroił to wybaczcie.

Otóż
Niechcący stałem się posiadaczem Thule Audio
W żenująco śmiesznych pieniądzach
ktoś sprzedawał jako niedziałające,tylko w stereo
Jako że kino i tak mam inne, więc..
Postanowiłem zaryzykować...
Trochę poczytałem, ale nie za wiele tego na necie tak polskim jak i anglojezycznym.
kilkanaście lat temu podobno to hajendowe było
Jestem raczej melomanem niż audiofilem(chociaż chyba się zaraziłem, bo troche was tu już czytam)
Jestem też od ponad 30 lat muzykiem trochę, więc uważam że ucho mam dobre.
Podłaczałem to ze 2 weekendy (na byle jakich kablach czy wogóle odpali), w końcu się udało
Na rca tak sobie, ale podpiąłem na budżetowych xlr i O żesz ja pier&*le
nie mam super kolumn, kilka raczej zestawów uzywek, ale jak podpiąłem kef iq9 to mnie rozwaliło
Nawet nie wiem czy to mam prawidłowo pospinane, jakieś pojęcie mam bo zawsze jakieś stereo miałem, chociaż raczej niskich lotów, ale zauważyłem że tu jak czegoś nie podepnę to dzwięk jest strasznie .ujowy, wręcz zniekształcony

Z kompa mam po drodze tylko steinberga ur22 poki co, ale i tak wymiata, a z cd - bajka, muza nie gra z głośników ale przed nimi,
Słucham raczej starego hardrocka, powermetal z megawokalem, troche blues, i bogowie gitary sprzed lat

w sklad zestawu wchodzi
- dvd 250b
- pa 250b
- pr 250b
wszystko na xlr, kino tam niby jest 5.1 ale raczej slabo gra, i mam go gdzies, ale tryb pure .....

w zwiazku z tym moze macie wiecej info na temat tego Thule, ciekaw jestem czy ktoś z was miał do czynienia, jak i opinii czy porównań
Z gory dzięki za zainteresowanie, bo zakładam że ktoś coś wie....

GregWatson

Wpisałem Thule audio 250 u wujka google i wyszło parę wyników. Jeśli to o to chodzi.
Trochę tego i trochę tamtego też.

Thevilree

to co w goglach to czytalem.